پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سفر اوریول بوسکتس به سن مامس با آینده ای روی هوا !

کد خبر : 71883  |  زمان ارسال : شنبه 6 آبان 1396
والورده در آکادمی را باز کرد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از اولین بازی های آرنایز و کوکورلا در دیدار جام حذفی بارسلونا مقابل مورسیا و همچنین حضور کارلس آلنا، ارنستو والورده برای سفر به سن مامس دو بازیکن دیگر از تیم بی را فراخواند.

 

لیست 20 نفره والورده برای سفر به ایالت باسک به قدری عجیب بود که این لیست دو بازیکن از تیم بی به نام های اوریول بوسکتس هافبک دفاعی و داوید کوستاس مدافع میانی تیم بی را در خود می دید.

 

اوریول بوسکتس 18 ساله یکی از تازه ترین نوآوری های والورده از تیم بی به تیم اصلی می باشد که یکی از بازیکنان پرطرفدار لاماسیا محسوب می شود درحالی که هنوز تکلیف خود را در باشگاه نمی داند.

 

اوریول در شرایطی سفر به همراه تیم اصلی را بدست آورده که قراردادش در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و هنوز پیشنهاد تمدید برای او توسط باشگاه ارائه نشده است.

 

در تابستان سپری شده مشخص شده بود که باشگاه قصد تمدید قرارداد او را دارد اما تا به امروز این اتفاق محقق نشده و حتی مذاکرات آن نیز آغاز نشده است.

علاقه مندی از سایر باشگاه ها

 

او در 18 سالگی به عنوان بازیکن فیکس ترکیب بارسلونا در 10 بازی از 11 دیدار فصل شرکت کرده است که علاوه بر هوش سرشار در حین بازی از وضعیت فیزیکی خوبی برای بازی در پست خود برخوردار می باشد.

 

آرسن ونگر سرمربی بارسلونا همیشه نگاه به آکادمی بارسلونا و اینگونه بازیکنان دارد تا با اغوای بازی در تیم اصلی آن ها را به مانند سال های اخیر نظیر فابرگاس و بلرین برباید.

 

در کنار آرسنال، باشگاه های منچستر یونایتد و یوونتوس نیز او را زیرنظر دارند و این درحالی است که اوریول بوسکتس به عنوان یک قهرمان در رده های سنی بارسلونا رشد کرده و اولویت اصلی او بازی در بارسلونا است اما بههر حال پیشنهاد هایی که برایش خواهد رسید وسوسه کننده خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.