پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبل رویز: پیش من حرفی جز بارسلونا نزنید !

کد خبر : 71886  |  زمان ارسال : شنبه 6 آبان 1396
مسی رویایم را زیباتر می کند

اختصاصی بارسانیوزآبل رویز استعداد بزرگ لاماسیایی حاضر در جام جهانی زیر 17 ساله که به همراه اسپانیا به فینال جام جهانی این رده سنی مقابل انگلستان رسیده است از رویاهای بزرگ خود گفت.

 

شما در اولین بازی مقابل برزیل شکست خوردید اما از آن به بعد کسی توان متوقف کردن شما را نداشته است:

تیم ما بسیار مشتلق به فتح جام بود ولی جام را مقابل حریفی دشوار شروع کردیم اما با گذشت زمان اعتماد به نفس ما بالاتر رفت. ما اشتباهات خود مقابل برزیل را برطرف کردیم و از ان به بعد با قدرت به فینال رسیدیم.

 

تکرار قهرمانی مقابل انگلستان؟

بله شما خاطراتی از آن نبرد حماسی را به یاد دارید که اینگونه لحظات منحصر بفرد و زیباست و امیدوارم که بتوانیم تکرارش کنیم.

 

عملکرد شخصی با عنوان بهترین گلزن جام جهانی؟

من همیشه گفته ام که اولویت قهرمانی است. اگر بتوانم با گل هایم به این هدف برسیم خب چه بهتر اما مهم ترین چیز کسب قهرمانی است.

 

رمز موفقیت تیم؟

یک گروه خوب

 

بودن هم تیمی هایت در بارسلونا در تیم ملی به تو برای گل زدن کمک کرده است؟

ما از نسل هم هستیم که همه این را می دانند. همچنین من هم تیمی های سابق خودم در والنسیا را نیز در اینجا دارم اما خب طبیعتا با بازیکنان بارسلونا رابطه بهتری دارم چون هر روز یکدیگر را می بینیم.

 

خیلی ها تو را با بنزما مقایسه می کنند:

بله در برخی جنبه ها اینگونه به نظر می رسد که سبکی مشابه داریم. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است اما الگوهای من لوئیس سوارز و لواندوفسکی هستند. این دو بهترینند و من به بازی های این دو نفر نگاه می کنم. من هرگز روی چیزهایی که بدست اورده ام فکر نمی کنم بلکه روی چیزهایی که باید در ادامه بدست آورم تمرکز دارم.

 

از چه جنبه هایی باید بهتر شوی؟

اخیرا من به روحیه جنگجویانه و پرتکاپوی او می نگرم که این چیزی است که من فاق آن در نبردهای یک در مقابل یک خود هستم. من همچنین می خواهم از قدرت تصمیم گیری او یاد بگیرم و من به شخصیت های بیشتری برای موفقیت در بارسلونا نیاز دارم.

 

چه پیشنهاداتی را در تابستان برای ماندن در بارسلونا رد کردی؟

من نمی خواهم چیزی درخصوص پیشنهادات بشنوم چوندر بارسلونا خیلی خوشحال هستم و ایده من ادامه کار در بارسلونا است. تا زمانی که در بارسلونا به من اعتماد داشته باشند این ایده من تغییری نخواهد کرد.

 

می توانی روزی با مسی بازی کنی؟

اوه این یک رویاست. من بخاطر همین در بارسلونا هستم. رویای من اولین بازی در نیوکمپ است و اگر در کنار بهترین بازیکن جهان نیز باشد که چه بهتر

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.