پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: گومز؟ ؛ قانون پیروزی در سن مامس رنج بردن است !

کد خبر : 71912  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 آبان 1396
کنفرانس پس از بازی

اختصاصی بارسانیوزارنستو والورده سرمربی بارسلونا در کنفرانس پس از بازی با بیلبائو حاضر شد تا به عملکرد شاگردانش پاسخ دهد.

 

در دیداری که بارسلونا در یک بازی نزدیک با 2 گل از سد بیلبائو در سن مامس گذشت، مسی و پائولینیو دو گل بارسلونا را به ثمر رساندند و تراشتگن نیز با سیو های خود دیگر ستاره میدان بود که والورده پس از بازی گفت:

قانون پیروی در سن مامس عذاب کشیدن است. آن ها فضا را برای ما بستند و اجازه ندادند تا بازی خودمان را انجام دهیم. نیمه اول خوب بود و به نظر می رسید که روی بازی تسلط داشتیم و دو تیر هم زدیم ولی آن ها نیز توسط آدوریز فرصتی برای گل زدن داشتند که نزدیک بود عقب بیافتیم. بیلبائو تیمی خوب و شایسته است. در سطح دفاعی خوب هستیم اما در حمله باید بهتر شویم چون انتظارات تهاجمی ما این نیست. 

 

گومز؟

او بسیار قدرتمند عمل کرد و می تواند بهترین بازیکن زمین بوده باشد. امروز از بازی آندره گومز رضایت دارم. او مزیت های زیادی بابت چند پست بازی کردن دارد که در جام حذفی به عنوان هافبک بازی کرده بود. او در فضاها خیلی خوب کار می کند و به این خاطر او را در جناح چپ به کار گرفتم چون فکر می کردم می تواند مزیت هایی به ما بدهد. او در مقابل اتلتیکو نیز در جناح راست خط هافبک بازی کرده بود ودر این بازی نیز نمی خواستیم بیلبائو وارد زمین ما بشود.

 

بازگشت به سن مامس؟

احساس بازگشت به سن مامس عجیب تر از چیزی بود که انتظارش را داشتم. در نیمه دوم ما بیشتر از نیمه اول تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفتیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. بیلبائو ما را اذیت کرد اما سه امتیاز را گرفتیم.

 

بازهم درخشش مسی؟

ما بابت داشتن او به عنوان بهترین بازیکن جهان خوش شانس هستیم، بازیکنی که از قدرت تصمیم گیری بالایی برخوردار است.

 

تنها یک تعویض؟

بله من یک تغییر داشتم اما نمی خواستم تغییرات بیشتری داشته باشم چون می خواستم از استراتژی بازی دفاعی استفاده کنم. می خواستم کناره ها را ببندم که قصد داشتند از این فضا استفاده کنند.

 

عملکرد عالی تراشتگن و اومتیتی؟

خب این نشان می دهد که ضعف هایی به ویژه در نیمه دوم داشتیم که باید بهبودشان دهیم. هنوز فصل طولانی درپیش است و همه فرصت درخشش خواهند داشت.

 

مسی از ناحیه عضله درد داشت؟

تا آنجایی که من می دانم مشکلی نداشت.

 

وضعیت اینیستا؟

امیدوارم برای سه شنبه در دسترس قرار بگیرد اما کاملا اماده نخواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.