پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاکتور های مشترک والورده و انریکه !

کد خبر : 71975  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 آبان 1396
والورده و انریکه فاکتور های مشترکی دارند !

اختصاصی بارسا نیوز - والورده و انریکه فاکتور های مشترک زیادی دارند.

 

طبق گزارش مارکا، از زمانی که ارنستو والورده هدایت بارسلونا را به دست گرفته است تحلیل های زیادی در مورد عملکرد وی صورت گرفته است. تفاوت های زیادی بین والورده و انریکه وجود دارد اما این دو مربی وجه مشترک های زیادی باهم دارند که تعداد آن ها کم هم نیست.

 

- استفاده از روبرتو در دفاع راست



با وجود عملکرد درخشان نلسون سمدو در پست مدافع راست اما سرمربی بارسلونا اصرار دارد که از سرجی روبرتو در پست مدافع راست استفاده کند. وضعیت برای روبرتو همانند فصل پیش شده است. سرجی در مقابل لاس پالماس ، مالاگا و بیلبائو در این پست بازی کرده است. به نظر میرسد که والورده علاقه زیادی با این موضوع دارد که از روبرتو در پست مدافع راست استفاده کند.



- عدم اعتماد به الکس ویدال



در فصل گذشته زمانی که انریکه سرمربی بارسلونا بود بار ها الکس ویدال را تنبیه کرد و نشان داد که این بازیکن هیچ جایی در برنامه های وی ندارد. با ورود والورده انتظار میرفت که دوره جدید و خوبی در انتظار ویدال باشد اما رفته رفته وضعیت ویدال دوباره نگران کننده شده است.



در 4 دیدار اخیر بارسلونا الکس ویدال از ذهن هواداران و کادر فنی به طور کامل فراموش شده است. به نظر میرسد که والورده اعتماد خاصی به الکس ندارد. آخرین بازی ویدال برای بارسلونا در مقابل لاس پالماس بوده است.

 

 

- عدم استراحت به لئو مسی

 

فوق ستاره آرژانتینی در سال های اخیر با هر سرمربی بیشترین دقایق بازی را انجام داده است. در زمان لوئیز انریکه ستاره آرژانتینی فرصت استراحت کردن را پیدا نکرد. در فصل اخیر نیز با ارنستو والورده نیز شرایط تغییری نکرده است. مسی در این فصل 1 دقیقه هم استراحت نداشته است. مسی در این فصل در فرم بسیار ایده آلی نشان داده است.

 

- اعتماد به آندره گومز

 

اعتماد به هافبک پرتقالی همیشه باعث شد که انتقاد های بسیار تندی از لوئیز انریکه بشود. انتظار میرفت که والورده از تیم بارسلونا اخراج شود اما حالا ما شاهد آن هستیم که گومز در دیدار های سخت و مهم ( دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو ) برای والورده به میدان رفته است.

 

برخی اعلام کرده اند که والورده از این بازیکن استفاده میکند زیرا باشگاه میخواهد در بازار زمستانی وی را به فروش برساند. اما حقیقت آن است که گومز یکی از بازیکنان نزدیک به والورده است و تا کنون در چند پست مختلف برای تیم به میدان رفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.