پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بازی های بارسلونا در 2 ماه آینده . لیونل مسی چه زمانی استراحت میکند ؟

کد خبر : 72015  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 آبان 1396
بازی های سخت در پیش است !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی تقریبا در هر دقیقه از فصل برای بارسلونا بازی کرده است و با آرژانتین نیز به میدان رفت . او تنها مقابل رئال مورسیا استراحت کرد اما حالا این سوال مطرح میشود که آیا مسی دوباره استراحت میکند یا نه ؟

 

بارسلونا مسیر سختی در پیش دارد . بازی های سختی که خارج از خانه برگزار میشوند . بازی با سویا ( نیوکمپ - رده پنجم ) , لگانس ( خارج از خانه - هفتم لالیگا ) , یوونتوس در لیگ قهرمانان ( خارج از خانه ) , والنسیا ( خارج از خانه - رده دوم ) . رئال مورسیا ( نیوکمپ - کوپا ) , سلتاویگو ( نیوکمپ - رده چهاردهم ) , اسپورتینگ ( لیگ قهرمانان ) ,  ویارئال ( خارج از خانه - رده ششم ) , دپورتیوو ( نیوکمپ - رده 16 ) و رئال مادرید ( رده سوم - برنابئو )  . این بازی ها مربوط به پیش از کریسمس است .

 

بنابراین بارسلونا در دو ماه آینده با 5 تیم برتر لالیگا بازی خواهد کرد . همچنین یوونتوس که نیازی به گفتن نیست . بنابراین با این حساب آیا والورده به مسی استراحت میدهد ؟

 

علاوه بر گزینه استراحت به مسی در کوپا دل ری , یکی دیگر از گزینه ها این است که لیونل مسی برای بازی های دوستانه آرژانتین سفر نکند . در روزهای 11 و 14 نوامبر تیم ملی آرژانتین برابر روسیه و نیجریه بازی دوستانه برگزار میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.