پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: موقعیت از دست دادیم !

کد خبر : 72022  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 آبان 1396
ارنستو والورده در کنفرانس پس از بازی با المپیاکوس

اختصاصی بارسانیوز – پس از تساوی بدون گل بارسلونا در یونان مقابل المپیاکوس، ارنستو والورده در کنفرانس پس از بازی بابت از دست رفتن موقعیت های گل تیمش معترض بود.

 

والورده پس از بازی گفت:

ما موقعیت های گل را از دست دادیم و تلاش کردیم تا از طریق مالکیت توپ به دروازه حریف برسیم اما ان ها یک عملکرد دفاعی عالی داشتند و حتی تلاش کردند تا به ما صدمه بزنند و حمایت هوادارانشان را نیز داشتند. ما می خواستیم از نظر امتیازی صعود کنیم اما نشد و باید گام بعدی را برداریم. این نتیجه ای نبود که ما می خواستیم.

 

دفاع بسته المپیاکوس؟

آن ها عقب کشیدند و وقتی شما با بازیکنانتان فشار می اورید تجمع بازیکنان زیاد می شود و درنتیجه فصا کم می شود که این دشوارترین مشکل فوتبالی است.

 

روبرتو یا دلوفئو؟

من گزینه استارت بازی را از بین روبرتو و دلوفئو داشتم اما باتوجه به مشخصات بازی ترجیح دادم تا از روبرتو استفاده کنم تا فضا را برایمان ایجاد کند. در ذهن داشتم که دلوفئو را به بازی بیاورم اما این اتفاق و مصدومیت زودهنگام دست من نبود.

 

مورد تقدیر قرار گرفتن؟

یونانی ها مردم بسیار سخاوتمندی هستند و همیشه به من لطف داشته اند و من صمیمانه از آن ها سپاسگذارم و این برای من بسیار هیجان انگیز بود.

 

فرصت های از دست رفته؟

واضح است که قصد ما پیروزی بود و فکر می کنم شانس های خوبی دشاتیم اما ان ها کار دفاعی را عالی انجام دادند و ما در گلزنی موفق نشدیم. ولی دو بازی دیگر در پیش داریم و همچنان صدرنشین هستیم و با تساوی در بازی بعدی نیز صدرنشین خواهیم ماند.

 

زوج پائولینیو و بوسکتس؟

این بستگی به وضعیت حریف شما دارد

 

بازی تیم شما؟

بازی تیمم را خیلی پسندیدم و همه در تلاش بودند اما مهم ترین چیز رااز دست دادیم که نتیجه بود اما روحیه ای را که باید می داشتیم را داشتیم.

 

کلید موفقیت المپیاکوس؟

کلید موفقیت آن ها تلاشی بود که انجام دادند و حمایتی بود که از روی سکوها دریافت کردند. آن ها همه کار کردند تا جلوی ما را بگیرند و این کلید موفقیت ان ها بوده است رقیبی که کار و تلاش کرد و تا انتها نیز به تلاش خود ادامه داد.

 

مصدومیت روبرتو؟

فکر می کنیم که مشکل همسترینگ داشته باشد اما وضعیتش را نمی دانیم و فردا او مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و امیدواریم که زیاد از میادین دور نماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.