پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راه حل مشترک حریفان برای متوقف کردن بارسلونا !

کد خبر : 72048  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 آبان 1396
متوقف کردن مسی راه حل مشترک حریفان بارسلونا است !

اختصاصی بارسا نیوز - حریفان راه متوقف کردن بارسلونا را پیدا کرده اند.

 

طبق گزارش مارکـا، بارسلونا در آنن عملکرد خوبی نداشت و با نتیجه 0-0 متوقف شد. تیم ارنستو والورده در خارج از نیوکمپ در برخی از دیدار ها نا توان نشان داده است. زندگی فعلی بارسلونا در دستان لئو مسی بوده و حالا نیز نقشه حریفان بارسلونا معلوم شده، مسی را متوقف کنید بارسلونا از کار می افتد این امر برای حریفان بارسلونا ثابت شده است و در اکثر دیدار ها نیز شاهد آن هستیم که حریفان تنها هدفشان متوقف کردن لئو مسی است.

 

لوئیز سوارز در این فصل عملکرد خوبی نداشته است و تنها 3 گل در این فصل برای بارسلونا به ثمر رسانده این مهاجم اروگوئه ای تنها در دیدار خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید به کمک بارسلونا آمد و باعث شد تیم والورده از شکست فرار کند. بارسلونا در میانه زمین با مشکلاتی مواجه شده حالا با غیبت اینیستا در بازی های اخیر ناتوانی بارسلونا بر غلبه به حریفان بیشتر شده است.

 

پائولینیو شب گذشته در مقابل المپیاکوس عملکرد خوبی داشت اما عملکردش همانند دیدار های قبلی بارسلونا نبود. این بارسلونا نشان داده که در خارج از خانه تیم کشنده و خطرناکی نیست. در دیدار های خارج از خانه لئو مسی و تراشتگن از کلید های موفقیت تیم هستند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.