پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سند میل قلبی گورتزکا به بارسلونا !

کد خبر : 72057  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 آبان 1396
لئون گورتزکا تنها باید از بین پیشنهادات انتخاب کند.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه موندو دیپورتیوو، لئون گورتزکا پیش از این تصمیم خود را برای تیم آینده اش گرفته چون تنها می خواهد در بارسلونا بازی کند و این چیزی است که به ایجنت خود اعلام کرده شخصی که با باشگاه های یوونتوس و بایرن مونیخ و حتی لیورپول یورگن کلوپ نیز در مذاکره بوده است.

 

ستاره 22 ساله بونسلیگا و کشور آلمان درحال حاضر در مسیر تفکر بر روی خروج رایگان در زمستان یا تابستان قرار دارد و یا اینکه با پیشنهاد اغوا کننده مدیر ورزش شالکه با ماندن در این تیم، سودی را نصیب باشگاه خود نماید چون حضور او تا پایان فصل می تواند جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای شالکه تضمین کند.

 

طبق گزارش، گورتزکا حتی صحبتی با مارک آندره تراشتگن درخصوص بارسلونا داشته و حتی به برخی از هم تیمی های خود در تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان اعتراف کرده است.

 

هم اکنون جذب گورتزکا در ژانویه بستگی به خریداری شدن یا نشدن کوتینیو دارد چون هزینه سنگینی را درکنار دستمزد روی دست بارسلونا خواهد گذاشت ولی هرچه که باشد تصمیم بارسلونا برای جذب لئون مشخص و روشن است چون رابرت فرناندز ماه ها برای او در مذاکره بوده بازیکنی که درانتهای فصل با اتمام قراردادش رایگان دراختیار بارسلونا خواهد بود.

 

اما سند علاقه مندی شخصی گورتزکا به بارسلونا چیست؟

 

طبق برخی گزارشات، ایجنت گورتزکا در ماه های اخیر 4 مرتبه در بارسلونا برای مذاکره گورتزکت حضور داشته بازیکنی که چشم رابرت فرناندز را پس از جام کنفدراسیون ها گرفت که پس از انتصاب پپ سگورا ، ایجنت گورتزکا با سگورا نیز وارد مذاکره شد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.