پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: دیدن آلنا در این روزهای بارسلونا اهمیت دارد !

کد خبر : 72120  |  زمان ارسال : شنبه 13 آبان 1396
گیلم بالاگ آینده ای درخشان را برای کارلس آلنا می بیند.

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس در پاسخ به حضور کارلس آلنا در تیم اصلی معتقد بود که او می تواند در چنین روزهایی که بارسلونا مصدومان زیادی دارد مورد استفاده قرار بگیرد.

 

والورده که تاکنون توجه زیادی به بازیکنان تیم بی داشته از کارلس آلنا در دیدار جام حذفی مقابل مورسیا استفاده کرد که گیلم بالاگ در پاسخ به سوالی درخصوص توانایی او برای بازی در تیم اصلی گفت:

این امکان برای او وجود دارد اگرچه که هنوز بین تیم بی و اصلی برایش فاصله وجود دارد. او تنها بازیکن تیم بی است که می تواند تفاوت ایجاد کند که در دسته دوم لالیگا بازی می کند. او یک هافبک است که در سیستم 3-3-4 در جلوی هافبک دفاعی به کار گرفته می شود که برای بازی در این پست توانایی زیادی دارد.

 

او ویژگی های مثبتی چون قدرت عبور، تغییر نبض و سرعت بازی، پاس و گلزنی را دارد. او از نظر ساختار بازی خیلی بارسلونایی است و در بارسلونا نیز آن ها به دنبال چنین بازیکنانی هستند. مدتی زمان خواهد برد تا در تیم اصلی فیکس شود اما خوب می شود که اورا هم اکنون که تیم مصدومان زیادی دارد در تیم اصلی ببینیم.

اما به یاد داشته باشیم که بارسلونا در این فصل دارای 9 هافبک است پس بازی در تیم اصلی در این فصل برایش سخت تر شده است.

 

فصل 2017/18
لیست کامل بازیکنان بارسلونا B

سرجی پالنسیا کاپیتان این تیم است . این تیم برای فصل جاری 27 بازیکن دارد . جرارد لوپز سرمربی این تیم پس از موفقیت و صعود به لیگ آدلانته , برای فصل جدید ابغا شد .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.