پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاکو آلکاسر تنها یک اولویت دارد !

کد خبر : 72209  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 آبان 1396
پاکو میخواهد به کارش در بارسلونا ادامه دهد !

اختصاصی بارسا نیوز - پاکو آلکاسر هدفش موفقیت در بارسلونا است.

 

طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پیش از دیدار مقابل سویا پاکو را با خبر کرد که میخواهد در این دیدار مهم از وی استفاده کند البته پاکو نیز پیش از این اعلام آمادگی کرده بود. پاکو توانست از این فرصت بدست آورده نهایت استفاده را ببرد. در این چند هفته پاکو با سختی و انتقاد های زیادی مواجه شده بود اما هیچوقت ایمان خود را از دست نداد و توانست در بهترین زمان خود را به همه ثابت کند. این دومین حضور فیکس پاکو آلکاسر در نیوکمپ بوده است.

 

آلکاسر به طور ناگهانی در مقابل سویا به میدان رفت و در کوتاه ترین زمان توانست خود را به کادر فنی ثابت کند. در اولین صحنه پاکو توانست روی اشتباه اسکودرو با سنگربان حریف تک به تک شود و دروازه سویا را باز کند. در نیمه دوم پاکو توانست با استفاده از توپ ارسالی ایوان راکیتیچ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و 3 امتیاز شیرین را به تیم هدیه کند. پاکو گل های خود را در این بازی به همسر و فرزند تو راهی خود هدیه کرد.

 

آلکاسر نمیخواهد بارسلونا را ترک کند و قصد دارد در این باشگاه ادامه دهد. او میداند که شرایطش در بارسلونا سخت است ولی اولویت او همیشه بارسلونا خواهد بود. در روز شنبه پاکو نشان داد که میتواند یک بازیکن موثر و کلیدی در تیم باشد. پاکو رابطه خوبی با والورده دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.