پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس بارسلونا با کلمنت لنگلت گزینه تابستانی خط دفاع !

کد خبر : 72216  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 آبان 1396
کلمنت لنگلت 22 ساله خوش می درخشد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، کلمنت لنگلت مدافع 22 ساله فرانسوی سویا زیر نظر بریزو در سویا در حال درخشیدن و پیشرفت است بازیکنی که در تابستان تماس با بارسلونا برای اضافه شدن به قلب خط دفاعی درارتباط بود.

 

کلمنت یکی از شاخص ترین بازیکنان و سویا و مدافعان این فصل اروپا محسوب می شود که بارسلونا برای ماه ها او را زیرنظر داشت و در واقع در تابستان ارتباطی برای او به عنوان یکی از گزینه های قلب خط دفاعی وجود داشت و مدیران بارسلونا تا اخرین روزهای نقل و انتقالات با نماینده های او در ارتباط بودند.

 

کلمنت یکی دیگر از استعداد های کشف شده مونچی مدیر ورزشی سابق سویا و فعلی رم است که او را در 21 سالگی جذب کرد و حالا خیلی زود با لیگ اسپانیا وفق یافته و با تیم هماهنگ شده است.

 

 

بند آزاد سازی

 

کلمنت از نظر اقتصادی نیز برای بارسلونا به صرفه است چون او با عقد قراردادی تا 2021 دارای بند آزاد سازی 30 میلیون یورویی است.

 

طبق گزارش، باشگاه سویا مایل به مذاکره و فروش بود اما نمایندگان کلمنت حاضر به انتقال نبودند اما بارسلونا همچنان در لالیگا و لیگ قهرمانان این مدافع را زیرنظر دارد.

 

معاوضه با الیکس ویدال

 

طبق گزارش، الیکس ویدال می تواند با ورود به این انتقال، با کاهش هزینه این انتقال را برای سویا نیز بهتر کند که اخیرا اینستاگرام این باشگاه را فالو کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.