پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 مشتری جدید برای لئون گورتزکا

کد خبر : 72235  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 آبان 1396
تعدادی باشگاه انگلیسی به صف مشتریان لئون گورتزکا پیوستند !

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو به نقل از دیلی میرور گزارش داد ; آرسنال و تاتنهام در حال برنامه ریزی برای ارائه پیشنهاد به شالکه برای جذب هافبک آلمانی این تیم در زمستان هستند . با این حال گورتزکا تصمیم دارد  به قراردادش پایان داده و با بارسلونا قرارداد امضا کند .

 

لئون گورتزکا هافبک آلمانی شالکه , بازیکنی است که علاقه مندان زیادی دارد و تعدادی از باشگاه های بزرگ اروپایی میخواهد در پایان فصل او را جذب کنند و به نظر میرسد او قصد ادامه دادن در شالکه را ندارد . او تاکنون از تمدید قرارداد خودداری کرده است .

 

بارسلونا اولویت این بازیکن است و همچنین بایرن مونیخ و یوونتوس . اما روز سه شنبه دیلی میرور اشاره کرد که دو باشگاه آرسنال و تاتنهام نیز به دنبال امضای قرارداد در زمستان با این بازیکن هستند . دو تیم انگلیسی برنامه ریزی هایی برای تقویت مرکز دارند و گورتزکا یک بازیکن ایده آل برای فوتبال جزیره است .

 

با وجود علاقه ی توپچی ها و اسپورز , لئون گورتزکا ترجیخ میدهد لباس بارسلونا را بپوشد و در نیوکمپ بازی کند . مدیر ورزشی بارسلونا چندین بار بازی های او را دیده است و معتقد است او با ترکیب بارسلونا هماهنگ میشود .

 

حالا باید دید آیا این علاقه منجر به ارائه نوعی پیشنهاد میشود یا اینکه بارسلونا صبر میکند تا گورتزکا در تابستان بازیکن آزاد شود تا با هر باشگاهی که میخواهد وارد مذاکره شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.