پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتیجه نظرسنجی موندو دپورتیوو در مورد پیوستن نیمار به رئال مادرید !

کد خبر : 72241  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 آبان 1396
احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید وجود دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - پاریسن ژرمن نگران آینده نیمار است.

 

طبق گزارش موندو، انتقال نیمار به پاریسن ژرمن حاشیه های زیادی را به وجود آورد در حال حاضر سران باشگاه پاریسن ژرمن نگران آینده این فوق ستاره برزیلی هستند. نیمار بازیکنی است که نشان داده با پول به شدت وسوسه میشود در تابستان گذشته این بازیکن با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد. در روز های اخیر برخی از منابع عنوان کرده اند که نیمار در فکر بازگشت به لالیگا است اما او در حال حاضر رئال مادرید را میخواهد.

 

در حال حاضر دوران درخشش کریس رونالدو در باشگاه رئال مادرید در حال پایان یافتن است و نیمار در صورت انتقال به این باشگاه میتواند رهبر سفید های مادرید باشد. نیمار از حضور در باشگاه پاریسن ژرمن ناراحت نیست البته این بازیکن برزیلی در این زمان کوتاه در باشگاه جدیدش با مشکلات زیادی از جمله درگیری با ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم داشته است. البته نیمار دوستان بسیار نزدیک چون کیلیان امباپه ، دنی آلوز ، مارکینیوش و ... در این باشگاه دارد.

 

هدف اصلی نیمار جونیور در باشگاه پاریسی رسیدن به توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. مسئولان پاریسی میخواهند تمام خواسته های نیمار را بر آورده کنند تا این ستاره برزیلی به ترک فرانسه فکر هم نکند. موندو در مورد انتقال نیمار به رئال مادرید یک نظر سنجی منتشر کرده است.

 

آیا فکر میکنید نیمار راهی رئال مادرید میشود :

 

1- بله 72.61%

2- خیر 27.39%

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.