پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاری سن ژرمن , منچسترسیتی یا بارسلونا : کدام بهترین تیم فصل جدید اروپا است ؟

کد خبر : 72250  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آبان 1396
گزارشی از اسپورت این 3 تیم تقریبا 150 گل زده اند و کاوانی و مسی در فرم خوب هستند .

اختصاصی بارسا نیوز - آمار میگوید تیم پاری سن ژرمن تحت هدایت اونای امری بهترین فرم را قبل از منچسترسیتی و بارسلونا در شروع فصل دارد .

 

پاری سن ژرمن

در این فصل پاری سن ژرمن یک هدف مشخص و منحصر به فرد دارد : قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا . هدف پروژه های پاری سن ژرمن این است که آنها را تبدیل به بهترین تیم اروپا کند . به همین دلیل آنها با 2 تا از بهترین بازیکنان جهان که البته مسی و رونالدو نیستند قرارداد امضا کردند : نیمار و کیلیان امباپه .

 

اونای امری هنوز در لیگ فرانسه طعم شکست را نچشیده است و رهبر این رقابت است .

 

مثلث خط حمله این تیم نابودگرانه عمل میکند . کاوانی 17 گل , نیمار 11 و امباپه 6 گل به ثمر رسانده اند . تیم اونای امری هر 21 دقیقه در لیگ قهرمانان موفق به زدن 1 گل شده است . آنها در 4 بازی چمپیونزلیگ 17 گل زده اند .

 

منچسترسیتی

تیم ها نمیتوانند با منچسترسیتی که گواردیولا طراحی کرده است رقابت کنند . تیم منچسترسیتی 52 گل به ثمر رسانده است . مربی سبک خود را روی بازیکنان مالیده است و از آن نیز نتیجه گرفته . آنها 10 گل نیز دریافت کرده اند. بیشترین اهداف را آگوئرو ( 10 گل ) , استرلینگ ( 10 ) و گابریل ژسوس با 9 گل به ثمر رسانده اند . منچسترسیتی با 8 امتیاز بیشتر نسبت به یونایتد در صدر جدول لیگ برتر جزیره است .

 

در لیگ قهرمانان آنها تمام 4 بازی خود را پیروز شده اند و همچنین در مجموع 12 گل به ثمر رساندند و 3 گل نیز دریافت کردند .

 

بارسلونا

همه چیز نسبت به زمانی که بارسلونا 2 شکست متوالی برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا داشت تغییر کرده است . آنها اکنون در 16 بازی باخت نداشته اند و با 4 امتیاز بیشتر نسبت به والنسیا در صدر جدول لالیگا هستند و همچنین 8 امتیاز از رئال مادرید بیشتر دارند . تیم ارنستو والورده 41 گل زده است و 10 گل دریافت کرده است . توجه داشته باشید 5 گل دریافتی مربوط به بازی سوپرجام برابر رئال مادرید میباشد .

 

لیونل مسی 16 گل به ثمر رسانده است , اگرچه سوارز تنها 3 گل زده که همین تعداد را پاکو آلکاسر و پائولینیو نیز به ثمر رساندند .

 

بارسلونا در گروه خود در لیگ قهرمانان نیز رهبر است هرچند آنها برابر المپیاکوس در آخرین دیدار مساوی کردند . با وجود این اعداد خوب اما بلوگرانا کمی در آمار نسبت به سیتی و پاری سن ژرمن عقب تر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.