پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار قبل از پیوستن به پاری سن ژرمن , با رئال مادرید تماس گرفت !

کد خبر : 72277  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 آبان 1396
روزنامه ی ال برنابئو مطرح کرد : نیمار قبل از پیوستن به پاری سن ژرمن , با رئال تماس گرفت !

اختصاصی بارسا نیوز - رابطه بد نیمار با اونای امری باعث شایعاتی در خصوص آینده این بازیکن برزیلی در پاری سن ژرمن شده است .

 

نماینده ی نیمار در تابستان گذشته با رئال مادرید گفتگویی داشت اما این انتقال صورت نگرفت .

 

اگرچه اختلاف بین نیمار و این سرمربی وجود دارد اما دور از ذهن است که ستاره برزیلی در تابستان آینده پاری سن ژرمن را ترک کند . در واقع ناصر الخلیفی که او را در تابستان با قیمت 222 میلیون یورو خریداری کرد اجازه نمیدهد ستاره بزرگ تیمش 1 سال بعد از بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال از این تیم جدا شود .

 

پیمان رئال مادرید با پاری سن ژرمن ؟

این تقریبا غیرممکن است که نیمار در فصل آینده به رئال مادرید بپیوندد . علاوه بر این یک پیمان بین باشگاه رئال و پاری سن ژرمن وجود دارد که مانع از دزدیدن بازیکنانشان توسط یکدیگر میشود .

 

این پیمان تنها برای بازیکنان دو تیم است . یعنی رئال نمیتواند از پاری سن ژرمن بازیکنان را به سرقت ببرد ( و بالعکس ) اما در مورد مثلا کیلیان امباپه که هر دو باشگاه در تابستان به دنبال او بودند را شامل نمیشود . روزی که رئال مادرید به دنبال نیمار بود همزمان پاری سن ژرمن نیز تلاش میکرد .

 

توافق نامه ای بین نیمار و باشگاه رئال مادرید

در پایان ماه جولای آخرین تماس بین نیمار و رئال مادرید اتفاق افتاد  . اگرچه نیمار راهی پاری سن ژرمن شد اما یک دریچه نیز برای آینده باز شد .

 

پدر نیمار به باشگاه رئال مادرید گفت که پسرش با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرده است . آخرین گفتگو با  حسن نیت بود و برای سال 2019 درب را باز کرد .

 

نیمار با رئال مادرید طی سال های گذشته مذاکراتی داشته است . حتی قبل از آخرین تمدید قرارداد با بارسلونا در ماه ژوئن 2016 نیز گفتگویی انجام شد . با این حال نیمار در آخرین لحظات جرات نداشت تا در این مسیر قدم بردارد . شاید در چند سال آینده داستان متفاوت باشد .

 

به نظر شما اگر نیمار در سال 2019 راهی رئال مادرید شود او به بارسلونا خیانت کرده است ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.