پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین درخواست برای پیوستن کوتینیو به بارسلونا در زمستان

کد خبر : 72280  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 آبان 1396
مسی و سوارز در تابستان کوتینیو را میخواستند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , آنها در ماه آگوست منتظر پیوستن کوتینیو بودند اما انگیسی ها تمایلی به فروش به هیچ قیمتی نداشتند .

 

لوئیس سوارز دیروز گفت " کوتینیو به بارسلونا کمک بسیار زیادی خواهد کرد " ( بیشتر ) . صحبتی که به سرعت بازتاب یافت . اما باشگاه بارسلونا از آن شگفت زده نشده است . حتی با وجود اینکه به نقل و انتقالات زمستانی نزدیک میشویم !

 

بازیکن برزیلی به خاطر صحبت های دیروز مهاجم اروگوئه ای گران تر یا ارزان تر نمیشود . لیورپول تیمی است که سوارز از آن به بارسلونا وارد شد . همه در مورد دوستی بین لوئیس و کوتینیو میدانند .

 

پس از خروج نیمار از بارسلونا , لوئیس سوارز و لیونل مسی خواستار امضای قرارداد با کوتینیو شدند . این مساله تاثیری در وضعیت هافبک برزیلی لیورپول نداشت . آنها در تابستان منتظر او بودند اما انگلیسی ها به هیچ قیمتی تمایل به فروش نداشتند . در حال حاضر , در دسامبر دوباره بارسلونا سعی خواهد کرد .

 

در واقع الان قطعات در حال حرکت هستند . اینبار بازیکنی از بارسلونا از کوتینیو درخواست کرد تا به این تیم بپیوندد . این اولین حرکت برای کوتینیو است تا در ژانویه از لیورپول درخواست جدایی کند . شاید اینبار او را به بارسلونا برساند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.