پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف؛ نیمار متوجه بزرگی خود نسبت به لیگ فرانسه شده است !

کد خبر : 72305  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 آبان 1396
یکی از نزدیکان نیمار فاش کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، بازی در یک لیگ کوچک، رقیبان خشن در فوتبال پربرخورد فرانسه و مطبوعات منتقد و رابطه خوب نداشتن به مربیان، همه این ها باعث شده تا نیمار از رفتن به فرانسه پشیمان شود.

 

نیمار با گذشت یک چهارم از فصل هم اکنون خیلی زود ابراز پشیمانی می کند که با دلارهای نفتی قطری گامی رو به عقب در دوران حرفه ای خود برداشته است.

 

یکی از نزدیکان نیمار گفته است:

نیمار متوجه شده است که با اختلاف بزرگ تر از لیگی است که دارد در آن بازی می کند. بازی در استادیوم های کوچک با میانگین حضور تماشاگر خنده دار، مدافعان خشن و کیفیت پایین حریفان و بازی های در روز جمعه باعث شده تا او بداند که می توانند با 30 امتیاز اختلاف نیز قهرمان شوند و این باعث دلسرد شدن او شده است.

 

تنها هدف و انگیزه او لیگ قهرمانان است

 

بنابراین با از پیش قهرمان بودن پاری سن ژرمن در فرانسه، لیگ قهرمانان اروپا تنهاانگیزه نیمار است که تعداد این بازی ها نیز محدود است و اگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح نکند، یک شکست خورده محسوب می شود.

 

مسیر توپ طلا

 

با تماشاگران کمتر از 50 هزار نفر در پارک دوپرنس و کم اهمیت بودن لیگ 1 فرانسه، توپ طلای نیمار صرفا در گرو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است درحالی که حمایت رسانه ها را نیز دراختیار ندارد.

 

نداشتن احترام درون رختکن

 

نیمار فکر می کرد با حضور دنی آلوز وضعیت رختکن به سود او خواهد شد چون او دیده بود که با مسی در بارسلونا چه اتفاقی برایش افتاد اما او هرگز انتظار رخ دادن چنین چیزی را نداشت و ماجرا از ادینسون کاوانی شروع شد و مهاجم اروگوئه ای نیز تنها شورشی علیه نیمار نبوده است.

 

در این تیم، دی ماریا، پاستوره با او هیچ گفت و گویی ندارند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.