پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام آبل رویز ستاره جوان بارسلونا به باشگاه های علاقه مند

کد خبر : 72322  |  زمان ارسال : جمعه 19 آبان 1396
اولویت من ماندن در بارسلوناست !

اختصاصی بارسا نیوز - آبل رویز مهاجم جوان باشگاه بارسلونا که در تیم دوم بازی میکند مدتی پیش در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال با اسپانیا نایب قهرمان شد . او درخشش فوق العاده ای در این رقابت ها داشت .

 

رویز در جام جهانی زیر 17 سال که در هند برگزار شد شرکت کرد و عملکرد او بسیار مورد توجه قرار گرفت . او به بارسلونا بازگشته است و حالا صحبت از مذاکره برای تمدید قرارداد است .

 

آبل رویز گفت :

اولویت من همیشه بودن در بارسلونا است . حالا من باید با نماینده ام بنشینم چون بعد از جام جهانی پیشنهادات خوبی ارائه میشود اما قصد من ماندن در این باشگاه است .

 

آبل رویز تنها یکی از 4 بازیکن بارسلوناست که در رقابت جام جهانی هند حضور داشت . او پس از بازگشت توسط بارسلونا نیز مورد احترام بیشتری قرار گرفته است و سرمربی به او بیشتر بازی میدهد .

 

او در این خصوص گفت :

جرارد ( لوپز ) در حال حاضر به من اعتماد دارد و بازی میدهد . من از او بسیار سپاسگزارم که این فرصت های ارزشمند را به من میدهد . حالا ما باید به کار ادامه دهیم .

 

آبل در مورد تجربه حضور در جام جهانی هند ابراز داشت :

این یک تجربه بسیار خوب در یک کشور با یک فرهنگ و آب و هوای متفاوت بود . این میتواند به ورزش ما کمک کند . بابت فینال متاسفم . ما 2 سال بر روی آن کار کردیم و ما بسیار نزدیک بودیم به این دلیل که ما تا دقیقه 20 با نتیجه 2-0 جلو بودیم . ما اشتباه کردیم که باعث شد نایب قهرمان شویم .

 

آبل رویز با زدن 6 گل در این رقابت ها نقش مهمی برای رسیدن اسپانیا به فینال داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.