پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار با چشمانی اشک بار: این ها یک مشت چرندیات است !

کد خبر : 72344  |  زمان ارسال : جمعه 19 آبان 1396
نیمار به شایعات این روزهای پیرامون خود واکنش نشان داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، نیمار پس از برتری برزیل در دیدار دوستانه مقابل ژاپن با نتیجه 3-1 درخصوص شایعات پیرامون خود درخصوص نارضایتی از انتقال به پاریس پاسخ داد.

 

نیمار با تکذیب این شایعات با حمله به رسانه ها گفت:

من این سر و صداها، مطالب من دراورده و داستان سازی ها را دوست ندارم و از دست رسانه ها عصبانی هستم اما نه به صورت کلی. افرادی که فکر می کنند همه چیز را می دانند، در واقع هیچ چیز نمی دانند. متوقف کنید و اصلاحشان کنید. این افراد داستان های زیادی می سازند.

 

من می خواهم خوشحال باشم و به فرانسه آمدم تا به تیمم کمک کنم و نقش خود در تیم را می دانم. من کارهایی را انجام می دهم که مربی می خواهد و از تمام این خبرهایی که می شنوم ناراحت هستم. این ها خبرهایی ساختگی است و صحت ندارند.

 

این واقعیتی است که من را آزار می دهد چون داستان های غیر حقیقی زیادی را اختراع کرده اند. می گویند که من با کاوانی و امری خوب نیستم. کاملا عکس است چون زمانی که رسیدم جلسه ای با هم داشتیم و او همه چیز را به من گفت که به من کمک می کند تا به اهدافم برسم.

 

من عصبی نیستم و تنها بابت این خبرها راحتی و اسایش ندارم. به پاریس آمدم چون می خواستم که بیایم و خوشحال هستم. فقط از برخی مطبوعات ناراحتم که باید داستان هایشان را متوقف کنند. افرادی فکر می کنند که همه چیز را می دانند و من به این دلیل در این خصوص دارم صحبت می کنم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.