پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طرح جسورانه برای نقل و انتقالات بارسلونا !

کد خبر : 72404  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 آبان 1396
برنامه ریزی برای خرید

اختصاصی بارسانیوز خوان خیمنز از sA، طرح جسورانه ای را برای برنامه نقل و انتقالاتی بارسلونا نوشته است که در آن از فیلیپه کوتینیو و آنتوان گریزمان نام برده است.

 

آنتوان گریزمان و فیلیپه کوتینیو هر دو جذاب ترین گزینه های نقل و انتقالاتی و شایعات ماه های اخیر و این روز های بارسلونا برای خرید هستند.

 

آنتوان گریزمان که بابت محرومیت اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات با دو برابر کردن بند آزاد سازی اش در این تیم باقی ماند بابت عملکرد نامناسب اتلتیکو مادرید با برچسب نارضایتی و میل به خروج مواجه شده که از بارسلونا به عنوان جدی ترین مشتری او برای پرداخت بند آزاد سازی 100 میلیون یورویی اش در تابستان آینده نام برده می شود.

 

 

طبق گزارش خیمنز ، هر دو بازیکن مشتریان بزرگی را بجز بارسلونا می بینند به صورتی که پاری سن ژرمن با واسطه دوست صمیمی کوتینیو یعنی نیمار به دنبال خرید اوست و گریزمان نیز گزینه محبوب مورینیو در منچستر یونایتد می باشد.

 

خیمنز نوشت که خرید همزمان هر دو و بازی دادن به ان ها با وجود دمبله، مسی و سوارز دشوار است اما او می تواند برای سه مرد تهاجمی فعلی بارسلونا گزینه جانشین یا چرخشی باشد یا اینکه با سوارز رقابت کند.

 

همچنین خرید هر دو در یک پنجره نیز باتوجه به هزینه خرید دشوار است که خیمنز از خرید کوتینیو در ژانویه و گریزمان در تابستان به عنوان پلن اصلی مدیران بارسلونا یاد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.