پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بینی کایخا از دوران بارسلونا بعد از لئو مسی !

کد خبر : 72411  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 آبان 1396
باشگاه بارسلونا بزرگ تر از هر بازیکنی است !

اختصاصی بارسا نیوز - سرمربی ویارئال میگوید بارسلونا همیشه یک برنده است.

 

طبق گزارش موندو، کایخا سرمربی موفق باشگاه ویارئال با این تیم عملکرد خوبی داشته و تا حد زیادی زیر دریایی ها را به روز های اوج خود نزدیک کرده است. تیم ویارئال در حال حاضر با 20 امتیاز در دره پنجم جدول لالیگا قرار دارد. در ادامه مصاحبه کایخو را بررسی میکنیم.

 

شکست دادن بارسلونا و رئال مادرید :

در حال حاضر بارسلونا در فرم بسیار بهتری نسبت به رئال مادرید قرار دارد. اما هیچوقت بازی مقابل آن ها آسان نبوده است. برنده شدن مقابل این تیم ها برای ما فوق العاده خواهد بود.

 

جدایی نیمار از بارسلونا :

نیمار یک بازیکن منحصر به فرد است و تفاوت های زیادی را رغم میزند. به عقیده خروج نیمار به بارسلونا ضربه سنگینی وارد نکرده است. نتایج اخیر بارسلونا این موضوع را بیان میکند.

 

شرایط بارسلونا در این فصل :

 

اگه به آمار بارسلونا در این فصل نگاه کنید نتایج گویای همه چیز است. بارسلونا تا به اینجای کار بهترین بوده و تا کنون هیچ شکستی نداشته در حال حاضر اونا در بهترین فرم خود قرار دارند. به علت بالا بودن تعداد بازی طبیعی است که کیفیت آن ها مقداری کاهش یافته است.

 

من تمام دیدار های بارسلونا را تماشا کرده ام و به نظرم شایسته پیروزی در تمام دیدار ها بوده اند. ارنستو والورده در بارسلونا کار بزرگی انجام داده و به خوبی در حال رفتن به جلو است. ارنستو سیستم بارسلونا را مقداری تغییر داده و آن را مستحکم تر کرده است. او نقش مهمی در موفقیت بارسلونا داشته است.

 

با خروج مسی دوران بارسلونا تمام میشود :

نه ، بارسا همیشه بارسلونا است و این باشگاه همیشه بزرگتر از تمام بازیکنان بوده. بارسلونا در این سال ها یک فلسفه مشخص و خاص داشته است. اما مسی بهترین بازیکن جهان است و قطعا بعد از خروجش به شدت جای خالی او حس میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.