پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوپتگی: امیدوارم آلکاسر و روبرتو بر مشکلات غلبه کنند !

کد خبر : 72418  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 آبان 1396
جولین لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفت و گو با اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت نسخه امروز خود را به مصاحبه با جولین لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا و سوالاتی درخصوص بازیکنان بارسلونایی حاضر در تیم ملی اختصاص داد.

 

درحالی که حضور پیکه، اینیستا، بوسکتس و آلبا در تیم ملی اسپانیا برای روسیه قطعی به نظر می رسد، بازیکنانی چون روبرتو، آلکاسر و دنیس سوارز در لیست انتظار باتوجه به عملکردشان تا انتهای فصل هستند که لوپتگی درخصوص آن ها پاسخ داد.

 

پیکه و هو شدن؟

من همیشه گفته ام که جرارد نسبت به تیم ملی متعهد است و تعهد او بسیار بالاست. او حتی شور و اشتیاق خود برای بازی در تیم ملی را نیز به سایر بازیکنان تزریق می کند. همه می خواهند در تیمملی باشند و ما از داشتن جرارد خوشحالیم.

 

بوسکتس؟

بوسکتس بازیکنی غیر عادی است چون پیدا کردن بازیکن مشابهی با او دشوار است. او زندگی حرفه ای خود را به روش خاصی دنبال می کند و خوشحالیم که هنوز او رادراختیار داریم و همچنین حضور او در تیم باعث سرگرمی و نشاط تیم نیز می باشد.

 

 

آلبا؟

او عملکرد فوق العاده ای دارد و انتظارات را از ما نسبت به خود بالا برده است. ما دیگر کاملا مطمئن شده ایم که عملکرد او در جام جهانی مثبت خواهد بود و ما از میزان تعهدش نسبت به تیم ملی خوشحالیم. او این تعهد را هر زمان که به تیم ملی دعوت شده نشان داده است.

 

دلوفئو؟

ما می دانیم که دلوفئو بازیکن بسیار خوبی است که این را در ابتدای فصل در بارسلونا نشان داد اما دوباره در بازی کردن متوقف شد ولی مجددا بازی کرد. او کیفیت های متفاوتی دارد و پیدا کدرن بازیکنی مثل او آسان نیست. او در مرحله مهمی از دوران حرفه ای خود قرار دارد و امیدوارم بتواند بر مشکلاتش غلبه کند تا با بازی در رقابت های بزرگتر برای تیم ملی آماده شود.

 

روبرتو؟

او بابت مصدومیت هایش در زمان فراخواندن بازیکنان برای اردوهای ملی بدشانس بوده است ولی هر موقع که بازی کرده خوب عمل کرده و قادر بوده خود را با خواسته های متفاوت مربیانش وفق دهد. او هم در دفاع کناری و هم در میانه زمین بازی کرده است و بازیکنی تضمین شده است و در آینده او را در تیم ملی خواهیم دید.

 

آلکاسر؟

امیدواریم که او همین مسیر گلزنی را ادامه دهد و بیشتر بازی کند و من امیدوارم که او نیز مثل دلوفئو به گلزنی و رشد ادامه خواهد داد. گل زدن برای او و بارسلونا اتفاق خوبی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.