پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه سفر به لیورپول برای مذاکره کوتینیو !

کد خبر : 72447  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 آبان 1396
مدیران بارسلونا دست به کار می شوند.

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز نیز فیلیپه کوتینیو را روی جلد روزنامه خود برد و اعلام کرد که مدیران بارسلونا قصد دارند تا در پایان ماه جاری میلادی و در آغاز ماه دسامبر مقدمات را برای خرید ستاره برزیلی باشگاه لیورپول فراهم کنند.

 

طبق گزارش، بارسلونا قصد دارد تا در اسرع وقت کوتینیوی 25 ساله را جذب کند بازیکنی که تا سال 2022 بدون بند آزاد سازی با قرمز های آنفیلد قرارداد امضا کرده است.

 

مدیران بارسلونا قصد دارند تا برای جذب کوتینیو در ژانویه و موکول نکردن او به تابستان، روند عملیات انتقال را تسریع بخشند به صورتی که پس از اتمام ماه جاری میلادی یعنی تا سه هفته دیگر به انگلستان سفر کنند تا از هزینه فروش او مطلع گردند.

 

 

فصل جاری به دلیل درپیش بودن جام جهانی روسیه کوتاه تر و فشرده تر خواهد بود و بازی های حساس لالیگا و لیگ قهرمانان و کوپا دل ری نیز درپیش هستند و از این رو خواسته والورده جذب کوتینیو در زمستان جهت تقویت تیم می باشد.

 

در کنار خواسته در اسرع وقت ارنستو والورده، مدیران بارسلونا نیز نمی خواهند زمان را تلف کنند چون کوتینیو نیز به مقامات لیورپول اعلام کرده تا به هیچ پیشنهادی بجز پیشنهاد بارسلونا گوش ندهند.

 

اولین پیشنهاد زمستانی بارسلونا نیز 80 میلیون یورو نقد به اضافه 30 میلیون یورو متغیر تحت شرایط موجو در قرارداد خواهد بود.

 

اما کوتینیو روز گذشته (اینجا) اعلام کرد که در حال حاضر در لیورپول خوشحال است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.