پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس تلفنی رونالدو با مسی برای توپ طلا

کد خبر : 72480  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 آبان 1396
توپ طلای 2017 به ستاره بارسلونا میرسد ؟ اخیرا تصویری از جلد یک نسخه آیند فرانس فوتبال منتشر شده است که لیونل مسی را به عنوان برنده توپ طلا نشان میدهد .

اختصاصی بارسا نیوز - در تاریخ 7 دسامبر سال 2017 برنده توپ طلا مشخص خواهد شد . اما با وجود 30 نام در لیست , جای تعجب نیست که تنها شانس های واقعی این جایزه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هستند .

 

مسی 5 بار برنده این جایزه شده است و به دنبال ششمین توپ طلا است . رونالدو با مسی برای کسب پنجمین توپ طلای خود رقابت میکند .

 

تصویری از جلد یک نسخه آینده فرانس فوتبال نشان میدهد که لیونل مسی برنده این جایزه خواهد بود . اما رونالدو اعتقاد دارد این تصویر اشتباه است .

 

رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که رونالدو مطمئن است برنده توپ طلا اوست . آنها میگویند ستاره پرتغالی قبلا با مسی تماس گرفته است و به او گفته است که برنده توپ طلا خواهد شد .

 

 

بر اساس عملکرد فردی , مسی مطمئنا از رونالدو در سال 2017 بهتر بوده است .

 

ستاره آرژانتینی در سال 2017 عملکرد برجسته ای دارد ; هیچ بازیکنی در 5 لیگ برتر اروپا بیشتر از مسی گلزنی نکرده است . همچنین او تقریبا به تنهایی تیم ملی آرژانتین را به جام جهانی 2018 روسیه رساند .

 

در همین حال ریکاردو کاکا میگوید نیمار , شانس بعدی است :

فوتبال علم دقیقی نیست . بنابراین دشوار است که بگوییم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما من میتوانم بگویم که برنده بعدی توپ طلا پس از رونالدو مسی , نیمار خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.