پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هافبک 20 ساله لیون زیر نظر نزدیک مدیران بارسلونا !

کد خبر : 72521  |  زمان ارسال : جمعه 26 آبان 1396
لوکاس توسارت هافبکی همه کاره

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا از نزدیک لوکاس توسارت هافبک 21 ساله المپیک لیون را زیرنظر دارد که دنیای فوتبال او را با قهرمانی سال 2015 با تیم زیر 20 سال فرانسه در اروپا شناخت.

 

اما لوکاس فصل جاری کیفیت فوق العاده ای را از خود در لیگ 1 فرانسه به نمایش گذاشته است و قادر به تکامل دادن خود زیر نظر برونو بوده تا به هافبکی همه کاره برای لیون تبدیل گردد و توانسته در 12 بازی لیگ 1 فرانسه حضور یابد.

 

لوکاس که با وجود علاقه مندی هایی از سایر باشگاه ها قرارداد خود را تا سال 2022 تمدید کرده است توانسته جای تولیسو بازیکن انتقالی به بایرن مونیخ را پر کند.

 

در بارسلونا مسئول جاسوسی روی استعداد های لیگ 1 فرانسه جوزپ مرتایا است اما پس از کشف شدن استعدادش حالا چند تن از افراد رابرت فرناندز به تماشای او رفته اند و تمامی گزارشات تا به این لحظه از او مثبت بوده است که علاوه بر داشتن کیفیت عالی و قدرت بدنی مناسب، در کار دفاعی نیز قابل توجه است.

 

المپیک لیون تیمی است که مدیران این باشگاه رابطه خوبی با باشگاه بارسلونا بابت انتقال اومتیتی دارند که مدیران بارسلونا نبیل فکیر ستاره فصل جاری این تیم و اروپا را نیز زیرنظر دارند.

 

لوکاس از آکادمی والنسین فرانسه بیرون آمد و در تابستان 2015 با 2.5 میلیون یورو به لیون پیوست. او در 16 سالگی در لیگ 2 فرانسه بازی کرد اما در ابتدای کار در لیون دچار آسیب دیدگی شد و کمی از برنامه ها عقب ماند.

 

لوکاس در تیم های ملی زیر 19 و 20 سال فرانسه بازی کرده است و سابقه بازی در تیم ملی فرانسه را نیز دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.