پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس برای نبیل فکیر با ناامیدی از کوتینیو !

کد خبر : 72525  |  زمان ارسال : جمعه 26 آبان 1396
روزنامه اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز نبیل فکیر ستاره لیون فرانسه را روی جلد برد تا از دشوار بودن خرید کوتینیو در ژانویه خبر داده باشد.

 

امروز هر دوروزنامه موندو دیپورتیوو و اسپورت از پیچیده بودن و احتمال کم جذب فیلیپه کوتینیو خبر دادند و هرکدام جایگزینی را برای او معرفی کردند.

 

درحالی که روزنامه موندو دیپورتیوو از مسوت اوزیل به عنوان اولویت جانشین زمستانی کوتینیو خبر دادف اسپورت از نبیل فکیر نام برد.

 

طبق گزارش اسپورت، بر هیچ کسی پوشیده نیست که مدیران بارسلونا به دنبال بازیکن جهت تقویت توان تهاجمی تیم در ژانویه هستند که حتی باتوجه به بازگشت دمبله تیم نیازمند تقویت در پست هافبک تهاجمی است.

 

فیلیپه کوتینیو یک اولویت است اما مدیران بارسلونا دریافته اند که خرید او در زمستان فوق العاده پیچیده و سخت است و متقاعد کننده ترین خرید می تواند نبیل فکیر از المپیک لیون باشد.

 

در بارسلونا مدیران به خوبی می دانند که بازار زمستانی بسیار پیچیده تر از تابستان است چون هیچ کدام از تیم ها قصد از دست دادن ستاره های خود را در میانه فصل ندارند.

 

 

بارسلونا سعی خواهد کرد تا پیشنهاد جدیدی را برای کوتینیو آماده و ارسال کند اما مقامات لیورپول به هیچ کدام از پیشنهادهای بارسلونا در تابستان گوش ندادند و از این رو رابرت فرناندز و اوربانو اورتگا در جست و جوی بازیکنان در اروپا به سر می برند.

 

پیگیری فکیر در طول فصل

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا در طول فصل جاری نبیل فکیر را زیرنظر داشته و با نمایندگان او درارتباط وتماس بوده اند و برآورد اولیه از هزینه این انتقال 50 میلیون یورو باتوجه به مشتریانی چون آرسنال می باشد.

 

از سوی دیگر ژان میشل رئیس باشگاه لیون مذاکره کننده سرسختی است و پیش از این اعلام کرده که قصد از دست دادن ستاره اش را در ژانویه ندارد اما به هر حال لیون با فروش اومتیتی بارها نشان داده است که یک باشگاه فروشنده و درآمد زا محسوب می شود.

 

مدیران بارسلونا به کیفیت و موفقیت نبیل فکیر اعتقاد دارند اما می دانند که او برخلاف اومتیتی بالای 50 میلیون یورو هزینه خواهد برد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.