پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی بوئر: فوق العاده ها هم از مسی فاصله دارند !

کد خبر : 72536  |  زمان ارسال : جمعه 26 آبان 1396
فرانک دی بوئر بازیکن اسبق باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، فرانک دی بوئر بازیکن اسبق باشگاه بارسلونا و هم بازی گواردیولا و انریکه در بارسلونا درخصوص وضعیت فعلی تیم زیرنظر والورده صحبت کرد.

 

بارسلونا که زیرنظر والورده روزهای خوبی را سپری می کند از نظر دی بوئر مهم ترین چیز را دارد:

بارسلونا در بهترین شکل خود نیست اما بازی هایش ر می برد که این مهم ترین چیز است. این تیم شکل و شمایل یک قهرمان را دارد اما برا لیگ قهرمانان باید خودش را تقویت کند چون تیم های بزرگی چون پاری سن ژرمن و منچستر سیتی در این فصل وجود دارند که خیلی خوب هستند.

 

رئال مادرید؟

باید سطح خو را بالاتر ببرند چون در غیر اینصورت لالیگا برایشان از بین می رود. حالا باید دربی را پیروز شوند و رقابت برای لالیگا باتوجه به نباختن بارسلونا برایشان دشوار شده است.. نمی دانم چه اتفاقی برایشان افتاده چون تقریبا همان تیم سال گذشته هستند.

 

مربی گری گواردیولا و هم تیمی های سابق؟

می دانستم که گواردیولا در آینده مربی خواهد شد که مربی بسیار خوب است. انریکه نمی دانست اما به عنوان مثال کوکو همواره تکلیفش برای مربی شدن با خودش مشخص کرده بود.

 

تصویر دوران گواردیولا در بارسلونا را می کردی؟

فکر می کردم که موفق شود اما نه اینچنین. او بابت آنچه که انجام داد یک نابغه است. او ایده های خودش را دارد که دیدن بازی های تیم هایش لذت بخش است.

 

بارسلونای گواردیولا یا انریکه؟

از نظر من تقریبا یکسان بوده اند و تفاوت زیادی وجود نداشت. گواردیولا تیم را گرفت و به مسیر دیگری هدایت کرد و انریکه نیز هدایتش کرد.

 

مربی گری در اسپانیا؟

بله چون سبک بازی در اسپانیا را دوست دارم. در لالیگا همیشه بازیکنان تکنیکی خوبی وجود دارد و فکر می کنم بتوانم هدایت تیمی را برهده بگیرم. اما لیگ های جالبی چون بوندسلیگا نیز وجود دارد.

 

مدافع بودی؛ اگر امروز بازی می کردی، متوقف کردن رونالدو دشوار تر بود یا مسی؟

من همیشه به خودم اطمینان زیادی داشتم. همیشه گفته ام که بازیکن آماده نباید از کسی بترسد . در زمان من نیز رونالدوی برزیلی حضور داشت و بارها در برابرش بازی کردم و گاهی اوقات مشکل داشتم و گاهی اوقات نیز نه

 

مسی یا رونالدو؟

بازیکن مورد علاقه همیشگی من مسی است. من عاشق دیدن کمک کردن و گل هایش برای تیم هستم. رونالده هم عالی است اما مسی نمی شود.

 

چه اتفاقی برای فوتبال ملی هلند افتاده است؟

همیشه چرخه و دوره یعنی نسل بندی وجود دارد و ما در حال حاضر در نسل خوبی نیستیم و باید این را قبول کنیم و باید صبور باشیم. چیزی که مشخص است باید سعی کنیم تا وضعیت را تغییر دهیم. این اتفاق برای ایتالیا به عنوان قهرمان جام جهانی 2006 نیز افتاده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.