پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در مورد آنتوان گریزمان تا امروز چه میدانیم ؟

کد خبر : 72561  |  زمان ارسال : جمعه 26 آبان 1396
این روزها بحث انتقال گریزمان داغ است اما از کجا آغاز شد و چه اتفاقات مهمی رخ داده است ؟

اختصاصی بارسا نیوز - گزارشی از بارسلونا لایو , توافق بر روی شرایط شخصی , بند خروج , وضعیت لوئیس سوارز ( بازگشت به اوج ) و .... . چه چیزی میتواند مانع خرید گریزمان شود ؟

 

 

اولین نشانه از علاقه بارسلونا به گریزمان در ماه سپتامبر توسط ال ترانسیستور گزارش شد که غول کاتالان میخواست در تابستان گذشته با پیشنهادی 140 میلیون یورویی این بازیکن را خریداری کند . پیشنهادی که توسط اتلتیکو رد شد .

یک ماه پس از این گزارش , شایعات با توجه به عملکرد سوارز به سرعت افزایش یافت . موندو دپورتیوو ادعا کرد که مهاجم اتلتیکو هدف اصلی بارسلونا است و این باشگاه میخواهد بند خروج 100 میلیون یورویی گریزمان را در تابستان 2018 بپردازد . همچنین اضافه شد که بلوگرانا امیدوار است تا قبل از جام جهانی کارهای انتقال را به پایان برساند .

ساموئل اومتیتی وعده داد که برای متقاعد کردن هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه برای پیوستن به بارسلونا تلاش میکند . او گفت " من به او میگویم تردید نکن و به بارسلونا بیا " .

حدود دو هفته قبل اسپورت گزارش داد که گریزمان فکر میکند الان زمان خوبی برای ترک اتلتیکومادرید نیست و احتمال دارد او در ژانویه این تیم را ترک نکند . هرچند چنین سناریویی بسیار بعید به نظر میرسد .

دقیقا زمانی که هواداران بارسلونا به این اعتقاد رسیدند که احتمال امضای قرارداد با آنتوان گریزمان وجود دارد وب سایت معروف فرانسوی لی 10 اسپورت برای اولین بار گزارش داد و سپس موندو دپورتیوو اعلام کرد که بین بارسلونا و آنتوان توافقی حاصل شده است و قرارداد 5 ساله خواهد بود . دستمزد سالانه نیز 20 میلیون یورو توافق شده است .

کوکه هافبک اتلتیکومادرید مصاحبه کرد و گفت " باشگاه ( اتلتیکو ) بهترین ها و آنهایی که متعهد هستند را میخواهد . هرکسی که نسبت به تیم تعهد ندارد میداند باید چه کار کند : برای جدایی بپرسد و سپس برود " .

انریکه کرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید شایعات خروج گریزمان را تکذیب کرد " گریزمان بازیکن اتلتیکو است و به شما میگویم که من فکر میکنم او برای مدت طولانی اینجا خواهد ماند و شما میدانید که من به شما دروغ نمیگویم " . با این حال ارنستو والورده امیدوار تر است . سرمربی بارسلونا گفته است " او یک بازیکن عالی است , در آینده خواهیم دید چه میشود " .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.