پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک خواننده برای تمدید قرارداد مسی دست به کار شد

کد خبر : 72592  |  زمان ارسال : شنبه 27 آبان 1396
تمدید نشدن قرارداد مسی باعث شد تا خواننده سرشناس اسپانیایی دست به کار شود !

اختصاصی بارسا نیوز - خوان مانوئل سرات خواننده و ترانه سرای اسپانیایی اقدام به نوشتن نامه ای به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی کرد . این نامه توسط روزنامه ال پایس منتشر شد .

 

به گزارش موندو دپورتیوو , سرات در این نامه به رئیس بارسلونا تذکر داد که برای تمدید قرارداد مسی تنها 45 روز فرصت دارند زیرا به گفته ی این خواننده بازیکن آرژانتینی از 1 ژانویه بازیکن آزاد میشود .

 

این خواننده وضعیت مسی را با نیمار مقایسه و در بخشی از نامه آورده است که 45 روز بسیار زود میگذرد و به بارتومئو در مورد تکرار اتفاقات نیمار هشدار داد و به مدیر بارسلونا گفت که وضعیت نیمار را به یاد بیاورد .

 

اگرچه او در این نامه در مورد احتمال حضور مسی در باشگاه دیگری به شدت هشدار میدهد اما معتقد نیست که این اتفاق رخ دهد اما نامه اش را با این کلمات به پایان داد " مضطرب و بی قرار " .

 

در این نامه خطاب به مسی نیز آمده است :

اگر تصمیم گرفتید دوران فوتبال خود را در نیوولز اولد بویز پایان دهید , قسم میخورم که شما را همراهی میکنم و در پارک استقلال  برای تشکر از شما سخنرانی خواهم کرد .

سرات در کنار والدانو و سفیر آرژانتین در کنسولگری شهر بارسلونا

 

گفتنی است بارسلونا در 5 جولای اعلام کرد قرارداد مسی تا سال 2021 تمدید میشود . قراردادی که پدر لیونل مسی به عنوان نماینده قانونی تایید کرده است اما هنوز توسط مسی امضا نشده است . با این وجود باشگاه مدعی است که این توافق کاملا معتبر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.