پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امیدواری آلکاسر و پائولینیو برای بازی در مستایا

کد خبر : 72609  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 آبان 1396
هر دو در بوتارکه خوب بودند . امیدوارند در مستایا بازی کنند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , تقریبا به همان اندازه که گل های بارسلونا در بوتارکه مهم بود , نمایش بازیکنانی همچون پاکو آلکاسر و پائولینیو برابر لگانس اهمیت داشت .

 

آلکاسر دوباره یک نمایش خوب داشت به طوری که در هر دو گل سوارز نقش ایفا کرد . او توانست والورده را تحت تاثیر قرار دهد تا در ترکیب اولیه او را حفظ کند .

 

در واقع مهاجم سابق والنسیا و اروگوئه ای مکمل یکدیگر شده اند و این را در دو بازی اخیر نشان دادند . والورده این رابطه همزیستی را نادیده نگرفته و اگر آنها را در آینده نزدیک هم ببینیم جای تعجب نخواهد داشت . مثلا در بازی چهارشنبه در ورزشگاه یوونتوس نباید تعجب کرد .

 

دیگر بازیکنی که عملکرد عالی روز شنبه مقابل لگانس داشت , پائولینیو بود . زمانی که به نظر میرسید بارسلونا در حال از دست دادن کنترل مسابقه است و این به لگانس برای حملات فرصت داد , والورده نیاز به به فولاد بیشتری در مرکز زمین داشت و بر همین اساس هافبک ملی پوش برزیلی وارد زمین شد .

 

 

او نه تنها گل سوم را به ثمر رساند بلکه در گل دوم نیز نقش داشت . روزی که او به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی شد , رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه کاتالان تاکید کرد که پائولینیو بازیکن مهمی خواهد شد . او دروغ نمیگفت . مسی 16 گل , سوارز 5 و پائولینیو 4 گل به ثمر رسانده اند .

 

الیکس ویدال و دنیس , بازی کمتر

در همین حال بعضی بازیکنان در بوتارکه اهمیت کمتری داشتند . دنیس سوارز به سختی 8 دقیقه بازی کرد بنابراین مشارکت او در این بازی بیشتر اسمی بود . ویدال نیز مانند پائولینیو در نیم ساعت آخر بازی اضافه شد . این بازیکن سابق سویا از زمانی که برابر لاس پالماس در پشت درب های بسته بازی کرده بود ( 1 اکتبر ) دیگر در ترکیب قرار نگرفته بود . او یک شانس مسلم گلزنی در اواخر بازی داشت که از دست داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.