پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با پیشنهاد جدید به دنبال آنخل دیماریا میرود !

کد خبر : 72620  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 آبان 1396
بارسلونا هنوز به دیماریا علاقه مند است !

اختصاصی بارسا نیوز - پاری سن ژرمن میتواند با یک پیشنهاد خوب , دیماریا را در زمستان راهی بارسلونا کند .

 

گل دیماریا در بازی شنبه بعداظهر به نانت ( پاریس سن ژرمن 4-1 برد ) اساسا تاثیری در وضعیت این بازیکن ندارد . خروج این بازیکن میتواند اتفاق خوبی برای پاری سن ژرمن باشد زیرا اجازه میدهد تا پول تازه ای به این تیم تزریق شود و این یعنی وضعیت پی اس جی از نظر فیرپلی مالی بهتر خواهد شد . زیرا هنوز خریدهای بزرگی توسط این تیم در راه است .

 

بنابراین علاقه مجدد بارسلونا به دیماریا میتواند خبر خوبی برای پاری سن ژرمن باشد . حداقل این چیزی است که وب سایت پاریس یونایتد که اعتبار خوبی دارد مدعی آن است .

 

مسئولان بارسلونا تحت تاثیر لیونل مسی , که علاقه مند به بازی در کنار دیماریا است , احتمالا تلاش جدیدی را برای جذب او آغاز خواهند کرد .

 

بارسلونا آماده پیشنهاد 50 میلیونی برای دیماریا ؟

در ماه اکتبر , هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن برای این بازیکن 29 ساله پیشنهادی از میلان دریافت کرد . این منبع مدعی شد که در روزهای گذشته مذاکراتی بین بارسلونا و دیماریا آغاز شده است . اگرچه دیماریا سابقه بازی در رئال مادرید را دارد اما این بازیکن مدتی پیش گفت در صورت انتقال به بارسلونا به سوت های هواداران رئال توجهی نمیکند ( جزئیات ) . کاتالان ها میخواهند پیشنهادی 50 میلیون یورویی ارائه دهند و خورخه مندس این معامله را پیگیری خواهد کرد . لیونل مسی این انتقال را زیر نظر میگیرد زیرا دیماریا دوست او است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.