پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استفاده مسی از دستور العمل موفقیت رونالدو

کد خبر : 72657  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
لیونل مسی در گذشته از بدن خود مراقبت نمیکرد اما او از سال 2014 کاری را میکند که رونالدو سال ها انجام میداد .

اختصاصی بارسا نیوز - برخلاف کریستیانو رونالدو , مسی همیشه از بدن خود مراقبت نمیکرد اما از سال 2014 همه چیز تغییر کرد و از آن تاریخ ستاره آرژانتینی غیر قابل توقف است .

 

در ابتدای کار زیر نظر گواردیولا لیونل مسی هرگز متوقف نشد . ستاره آرژانتینی همواره گلزنی میکرد و گاهی اوقات نیز با انجام کارهایی نبوغ خود را به لطف تاکتیک فوق العاده اش به رخ میکشید . نبوع مسی باعث شده بود تا این بازیکن به وضعیت بدنی و تغذیه ای بی توجه باشد . برخلاف رونالدو که از همان نوجوانی بر روی وزن خود کار میکرد اما مسی سوگند خورد که توپ منبع تغذیه او باشد .

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو - leo messi and ronaldo

 

از سال 2014 اما اولین علائم ضعف در مسی ظاهر شد . او در این سال تحت نظر تاتا مارتینو بسیار باشکوه کار میکرد . اما علاوه بر این او دچار مشکل استفراغ های مکرر شد . ما چیز زیادی از علت آن نمیدانیم اما در همین سال مسی تصمیم گرفت تحت نظر یک متخصص تغذیه ایتالیایی که شهرتی جهانی دارد کار کند . این پزشک به مسی رژیم غذایی خاصی پیشنهاد داد و مشکل مسی نیز برطرف شد .

 

بالاتر از همه مسی در رژیم غذایی جدید که مبتنی بر آب و میوه و ... بود باید مصرف گوشت را محدود میکرد . گوشت یکی از مقدس ترین غذاها برای مسی است . اما در نهایت نتیجه شگفت انگیز بود . مسی در طول چند ماه 3.5 کیلو وزن کم کرد و حالا به ندرت مصدوم میشود . در نهایت با استفاده از روش رونالدو تحت هدایت یک مربی عالی این بازیکن موفق شده است بارسلونا را همچنان در اوج نگه دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.