پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روبرتو زمان تمدید را اعلام کرد؛ بارسلونا را رنج نخواهم داد !

کد خبر : 72663  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
روبرتو مشکلی برای تمدید نمی بیند

اختصاصی بارسانیوز سرجی روبرتو بازیکن همه کاره فصل جاری ارنستو والورده با دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2017 کاتالونیا توسط فدراسیون فوتبال کاتالونیا، درخصوص تمدید قرارداد خود با آبی اناری ها صحبت کرد.

 

سرجی روبرتو که بهترین لحظه ورزشی سال 2017 و احتمالا دوران حرفه ایش گل او به پاری سن ژرمن فرانسه بود درخصوص بحث تمدید قرارداد خود با بارسلونا گفت:

تمدید من صورت خواهد گرفت و به خوبی درحال پیش رفتن است اما این تمدید را در زمان بازی با یوونتوس یا والنسیا بدست نخواهم آورد. در زمان بازی با رئال مادرید؟ بله ، مطمئنا تمدید خواهم کرد. بارسلونا زندگی من است و می خواهم برای همیشه در آن بمانم پس طبیعی است که باشگاه از تمدید من رنج نخواهد برد . من در بهترین باشگاه دنبا هستم و بابت رسیدن به تیم اصلی خوش شانس بوده ام.

 

سرگی روبرتو بابت گل به پاری سن ژرمن نیز گفت:

صحنه ای بود که کسی نمی تواند فراموشش کند حتی خودم.من آن صحنه را هزاران بار دیده ام. من کار و تلاشم را برای کمک کردن به تیمم متوقف نخواهم کرد و حالا خوشحالم که در حال اثبات خودم هستم که کار آسانی نیست.

 

روبرتو درخصوص والورده و موفقیت او تا به اینجای فصل گفت:

کسی در پایان ماه نوامبر (ماه جاری میلادی) به شما جام قهرمانی نمی دهد اما به صورت کلی از همه چیز تحت هدایت والورده خوشحالم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.