پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قول بزرگ پائولینیو ! + تصویر

کد خبر : 72666  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
پائولینیو روی جلد روزنامه اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت، پائولینیو قصد دارد تا در فصل جاری حداقل 15 گل برای بارسلونا به ثمر برساند بازیکنی که 4 گل در فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده است.

 

در باشگاه بارسلونا و به ویژه هواداران همه دریافته اند که پائولینیو بیش از یک صرفا هافبک دفاعی جنگنده و فیزیکی است چون در فصل جاری یکی از بهترین گلزنان بارسلونا می باشد.

 

پائولینیو با قدرت بازی خوانی بالای خود به صورت مداوم در محوطه جریمه حریف ظاهر می شود و چالش رفت و برگشت های رسیع را در 29 سالگی می پذیرد.

 

پائولینیو که مهره کلیدی تیم تیته در برزیل است در بارسلونا خوش می درخشد و تا به اینجا در لالیگا 4 گل را به ثمر رسانده است.

 

طبق گزارش اسپورت، پائولینیو قول داده است تا در فصل جاری 15 گل به ثمر برساند و این رویایی ترین فصل دوران حرفه ایش خواهد بود درحالی که چالش اولین فصل خود در بارسلونا را درحال سپری کردن است.

 

 

پائولینیو در تیم ملی برزیلی نیز یک گلزن قهار است کسی ک در سال 2017 برای برزیل 5 گل به ثمر رسانده که 3 گل آن در جریان هت تریک مقابل اروگوئه در جریان پیروزی 4-1 بود. دو ل دیگر او برای برزیل در سال 2017 مقابل اکوادور و سیلی به ثمر رسیده است.

 

پائولینیو تا به اینجای سال 2017 که هنوز یازدهمین ماه آن نیز به پایان نرسیده موفق به ثمر رساندن 21 گل باشگاهی و ملی شده و پائولینیو می داند که سال 2018 در رده ملی و باشگاهی می تواند بهترین سال دوران حرفه ای او شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.