پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسوت اوزیل برای پیوستن به بارسلونا هیجان زده است اما یک درخواست دارد !

کد خبر : 72679  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
نماینده بارسلونا با ارکوت سوت نماینده اوزیل مذاکراتی برای انتقال این بازیکن در ژانویه انجام داده اند .

اختصاصی بارسا نیوز - اوزیل هنوز بخش مهمی از برنامه های آرسن ونگر در آرسنال است و آخر این هفته این سرمربی بر نقش اوزیل تاکید کرد .

 

اما قرارداد این بازیکن آلمانی با آرسنال در تابستان 2018 به اتمام خواهد رسید و او میتواند به عنوان یک بازیکن آزاد تیم را ترک کند .

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو , آرسنال به ازکوت سوت نماینده اوزیل برای مذاکره در ژانویه چراغ سبز نشان داده است زیرا آنها میخواهند از فروش این بازیکن مقداری پول کسب کنند . زیرا میدانند اوزیل در تابستان رایگان میشود .

 

ارکوت همچنین نماینده ایلیا گوندوگان است و زمانی که این بازیکن در دورتموند بود با بارسلونا مذاکراتی برای انتقال او انجام داد .

 

بنابراین رابطه نماینده اوزیل با بارسلونا بسیار خوب است و او از اینکه اوزیل راهی بارسلونا شود بسیار خوشحال خواهد شد و گفته است نمیتواند برای این انتقال صبر کند .

 

در اردوگاه اوزیل آنها میخواهند بدانند که پیشنهاد بارسلونا روی میز است یا نه . آنها به بارسلونا اطلاع داده اند که باید سریعا پیشنهاد خود را ارائه دهند زیرا 6 باشگاه دیگر نیز به این بازیساز علاقه مند هستند .

 

علاوه بر این ارکوت به بارسلونا گفته است که اوزیل علاوه بر اینکه برای ادامه ی این فصل میخواهد در بارسلونا بازی کند این باشگاه باید قراردادی 2 ساله نیز با او ببندد .

 

اوزیل 29 ساله همیشه آرزوی بازی در بارسلونا را داشته است . این اولین بار از سال 2010 است که وقتی گواردیولا او را کنار گذاشت , اوزیل فرصتی برای رسیدن به این آرزو پیدا کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.