پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو: بزرگ ترین مشکل بارسلونا در تورین چمن است !

کد خبر : 72681  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
جرارد دلوفئو به هم تیمی های خود هشدار است.

اختصاصی بارسانیوزجرارد دلوفئو وینگر جوان باشگاه بارسلونا که سابقه بازی در ایتالیا را به همراه تیم میلان دارد، درخصوص چمن استادیوم های ایتالیا به هم تیمی های خود هشدار داد.

 

در آستانه دیدار با یوونتوس در تورین، دلوفئو در گفت و گو با مجله Time  Extraبیان کرد:

حضور در میلان تجربه بسیار مثبتی برایم بود و من در ایتالیا خوشحال بودم. مربیان و بازیکنان از من استقبال گرمی داشتند و باعث شد تا 4، 5 ماه فوق العاده را سپری کنم.

 

من در میلان احساس خوبم آغاز شد تا اتفاقات اورتون و بازی در انگلستان را فراموش کنم. من در میلان به تیم ملی دعوت شدم درحالی که در انگلستان از تیم ملی بسیار دور بودم و در میلان باعث شدم تا بارسلونا من را بازگرداند و حالا باید از این فرصت استفاده کنم.

 

 

دلوفئو درخصوص تفاوت لالیگا و سری آ به کیفیت چمن ها اشاره داشت و درحالی که چمن خشک معضل بارسلونا در زمین ختافه و مصدومیت دمبله بود گفت:

لالیگا فرق می کند. چمن ها در ایتالیا خشک تر هستند و توپ کندتر حرکت می کند. بنابراین در لالیگا بازیکنان باکیفیت بیشتری وجود دارد و در ایتالیا این نقص را با تاکتیک پوشش می دهند و همچنین این چمن خشک گذر از سد مدافعان را دشوار می کند.

 

در ایتالیا باشگاه های بزرگی چون یوونتوس، ناپولی ، رم یا میلان وجود دارد که استعداد زیادی دارند اما با بارسلونا و رئال مادرید قابل مقایسه نیستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.