پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عصبانیت آردا توران از بارسلونا

کد خبر : 72686  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
روز گذشته موندو دپورتیوو از جلسه ای نوشت که بین آردا توران و یکی از مدیران بارسلونا به نام پپ سگورا برگزار شد .

اختصاصی بارسا نیوز - آردا توران عصبانی شده است زیرا بارسلونا گزارش هایی که میگفتند او قصد ترک بارسلونا را دارد , تکذیب کرد !

 

در این جلسه که روز دوشنبه انجام گرفت , آردا توران برای خروج از بارسلونا درخواست کرد . این چیزی است که رسانه های ترکیه ای دیروز مدعی شدند . مشکل اینجاست که باشگاه بارسلونا میگوید چنین جلسه ای انجام نشده است .

 

رسانه ترکیه ای فاناتیک دیروز اولین منبعی بود که جلسه بین توران و پپ سگورا را پوشش داد . این روزنامه نوشت که در این جلسه توران به مدیر بارسلونا گفت " نظر من تغییر نمیکند . بارسلونا بهترین باشگاه جهان است و بازی در اینجا رویای من است اما لحظه رفتن است" .

 

آردا همچنین از مدیر بارسلونا خواست که خروج او را تسریع کنند . این هافبک ترکیه ای احساس میکند که در بارسلونا نمیتواند دقایق زیادی بازی کند و وضعیت او دشوار است .

 

سگورا نیز در این جلسه گفت صداقت توران را درک میکند و از این بازیکن تشکر کرد و گفت در ژانویه به دنبال راه حلی خواهد بود .

 

با این حال بارسلونا میگوید گزارش رسانه های ترکیه ای درست نیست . در واقع باشگاه مدعی است که هیچ ملاقاتی بین توران و سگورا انجام نشده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.