پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

کنفرانس والورده : بگذارید از داشتن مسی لذت ببریم . یوونتوس تیم قدرتمندی است !

کد خبر : 72696  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
کنفرانس والورده قبل از بازی با یوونتوس

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پیش از دیدار تیمش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی روز چهارشنبه در تورین صحبت کرد .

 

یوونتوس :

ما انتظار داریم یوونتوس با بهترین فرم مقابل ما قرار بگیرد . آنها در ورزشگاه خانگی بسیار قوی هستند و کیفیت بالایی دارند . آنها فردا به برد نیاز دارند . بازی پیچیده ای خواهد بود .

 

ما سعی میکنیم شانس بیشتری ایجاد کنیم و از فرصت دهی به حریف جلوگیری نماییم . آنها سعی خواهند کرد توپ را در خانه نگه دارند .

 

شکست در مقابل سمپدوریا :

وقتی یک تیم در این سطح در یک بازی شکست میخورد طبیعی است که در اسرع وقت خود را اصلاح میکند و حتی خطرناک تر میشود .

 

آینده مسی :

من نمیدانم این موضوع الان چه اهمیتی دارد . فکر میکنم او با ما سفر کرده است و باید از وجود او لذت ببریم و بر بازی فردا تمرکز کنیم .

 

دیبالا :

او بازیکن مهمی برای آنهاست ( یوونتوس ) اما آنها بازیکنان دیگری همچون پیانیچ , کوادرادو , هیگواین  و ... نیز دارند . یوونتوس یک تیم قوی است .

 

نقل و انتقالات  :

من فعلا فقط به دور مقدماتی فکر میکنم نه بیشتر . بازار ؟ ما همیشه لازم است بهتر شویم . ما و تیم های بزرگی مانند یوونتوس .

 

فوتبال ایتالیا و اسپانیا :

من میدانم که بسیاری از مردم در مورد آن صحبت میکنند . ایتالیا به جام جهانی صعود نکرده است . این نظرها را به خود جلب میکند نه تنها برای ایتالیایی ها بلکه برای همه ی ما اینطور است . من نمیدانم چه اتفاقی برای فوتبال ایتالیا می افتد . وقتی یک اتفاق رخ میدهد به نظر میرسد تغییراتی در ساختارها ها رخ میدهد و احتمالا چیزهایی که خوب هستند ثابت می مانند و برخی چیزها تغییرخواهند کرد . من به یوونتوس به عنوان یک تیم بزرگ در اروپا نگاه میکنم که ترسناک است .

 

مرکز دفاع :

من سعی میکنم جلوتر از زمان نگران موضوعات نباشم چون در این صورت نگرانی ها دو برابر میشود و پیدا کردن راه حل را دشوار میکند . برای فردا ما مشکلی نداریم . در اصل بازی فردا مهمترین است .

 

آیا صحبت در مورد امضای قرارداد شما را ناراحت میکند ؟

منظورم این است که وقتی اسم گفته میشود . وقتی بازیکنان را وارد میکنند و از تیم میگیرند . منظورم اسم ها است .

 

ورمائلن :

او در 2 بازی برای کشورش بازی کرده است . بنابراین من میدانم او آماده است .

 

مورد علاقه ( منظور اینکه شانس کدام تیم بیشتر است ) :

من فکر نمیکنم . این یک بازی بسیار نزدیک خواهد بود و من فکر نمیکنم برای این مسابقه مورد علاقه ای وجود داشته باشد . واقعا فکر نمیکنم .

 

شکست سال گذشته . والورده گفت بارها فیلم بازی با یوونتوس را تماشا کرده است :

من این بازی را دیده ام . نه تنها حالا , بلکه وقتی با بارسلونا قرارداد امضا کردم , زمانی که من در نیویورک قرار بود مقابل آنها بازی کنم ( دوباره فیلم بازی پارسال ) را دیدم و زمانی که در لیگ قهرمانان بازی کردیم . من از دیدن ویدیوی بازی خسته شدم . ما میدانیم که آنها بسیار قوی هستند . ما این را حتما در نظر میگیریم .

 

تجربه سال گذشته :

روشن است که تمام شکست ها به بهتر شدن شما کمک میکنند . این یک ایده است .

 

شما از یوونتوس میترسید ؟

من از فضیلت های یووه میترسم . برای من یک بازیکن آنها خیلی دشوار است . اگر شما جلوی دیبالا را بگیرید آنها جادوی خود را از دست میدهند . اگر شما هیگواین را حذف کنید آنها قدرت نتیجه گیری را از دست میدهند ...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.