پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قدم بعدی بارسلونا برای خرید اوزیل : فیس تو فیس !

کد خبر : 72722  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 آذر 1396
رابرت فرناندز معمولا به صورت مستقیم با نامزدهای خرید بارسلونا صحبت میکند . این کار برای فهمیدن میزان تعهد و موقعیت بازیکن انجام میشود .

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه همچنان در جاده کوتینیو است و خسته نشده است هرچند پیام هایی که به بارسلونا میرسد خیلی خوب نیستند . به نظر نمیرسد که لیورپول تمایلی به انتقال کوتینیو در زمستان داشته باشد .

 

اوزیل , پلن B با 20 میلیون

بنابراین هم پپ سگورا و هم رابرت فرناندز میدانند که اگر خرید کوتینیو منتفی شود مسعوت اوزیل جایگزین خوب و با کیفیتی است . قیمت او نیز بسیار کمتر خواهد بود . آرسنال میداند که بعد از اتمام قرارداد اوزیل هیچ پولی بدست نمی آورد بنابراین آنها میخواهند در زمستان این هافبک را به فروش برسانند . اطلاعاتی که باشگاه بدست آورده نشان میدهد توپچی ها تقریبا 20 میلیون یورو برای هافبک آلمانی میخواهند .

 

فیس تو فیس

بارسلونا قبلا اقداماتی را انجام داده است . آنها در مورد استعداد این بازیکن میدانند . اما قبل از هرچیزی رابرت فرناندز میخواهد فیس تو فیس گفتگو کند . این کار برای تست رفتار او در مقابل چالش بازی در بارسلونا ضروری است . رابرت با تمام بازیکنانی که میخواهد قرارداد امضا کند به صورت مستقیم تماس میگیرد . پیش از پایان دادن به عملیات این کار را ضروری میداند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.