پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: مسی زیاد بازی کرده بود !

کد خبر : 72736  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 آذر 1396
ارنستو والورده در کنفرانس پس از بازی با یوونتوس

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته پنجم گروهی لیگ قهرمانان در تورین با تساوی بدون گل از زمین خارج شد تا والورده پس از بازی درخصوص بازی ندادن به مسی مورد سوال قرار بگیرد.

 

درحالی که صعود بارسلونا به دور بعدی رقابت ها مشخص بودف والورده در این بازی به مسی و آلبا استراحت داد که والورده در کنفرانس پس از بازی گفت:

ما احساس خوبی داریم چون به عنوان تیم صدرنشین بازی کردیم و به قصد افزایش امتیازات خود و کسب پیروزی وارد بازی شدیم. ما با هویت خودمان بازی کردیم علی رغم اینکه می دانستیم یوونتوس در اینجا فشار زیادی روی حریفانش می اورد . ما در بسیاری از لحظات بازی بر حریف مسلط بودیم. تمامی رقیبان خوب هستند. درنهایت این یک امتیاز به ما کمک کرد تا به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

 

بازی ندادن به مسی از ابتدا؟

او زیاد بازی کرده بود و می توانست در این بازی استراحت کند و تصمیم گرفتیم تا در نیمه دوم به او بازی دهیم. این ها چیزهایی مربوط به مدیریت تیم توسط مربی است.

 

عملکرد تراشتگن؟

او در لحظات خوب خودش قرار دارد و اگرچه که هدف و قصد ما این نیست که او در طول بازی زیاد واکنش نشان دهد (از نظر اهمیت استحکام دفاعی و ندادن موقعیت گل به حریف) اما سیو لحظات آخر او فوق العاده و حیاتی بود چون اگر آن توپ گل می شد، برنده می شدند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.