پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تقاضای فروش بارتومئو از پپ سگورا !

کد خبر : 72789  |  زمان ارسال : جمعه 3 آذر 1396
بارسلونا به دنبال چند بازیکن خروجی

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا را روی جلد برد و گزارش داد که بارتومئو از مدیران بارسلونا و در صدر آن ها پپ سگورا خواسته تا دو یا سه بازیکن را از تیم خارج کنند.

 

با درپیش بودن بازار نقل و انتقالات زمستانی، بارسلونا نیازمند خلوت کردن تیم خود و جا باز شدن برای بازیکنان ورودی است هرچند که بارسلونای والورده در فصل جاری شاهد مصدومان زیادی بوده است.

 

طبق گزارش اسپورت، بارتومئو رئیس بارسلونا به پپ سگورا ئ اسکار گراو دستور داده تا چند بازیکن را از تیم خارج کنند که خروج دو یا سه بازیکن از دستمزد پرداختی بکاهد.

 

بارسلونا قبل از تقویت تیم خود در زمستان ابتدا به فکر کاهش حقوق های پرداختی است تا بین بودجه برای جذب بازیکن و پرداخت دستمزد تعادلی برقرار شود.

 

 

از نظر کار ورزشی، اولویت مدیران بارسلونا تامین درخواست های ارنستو والورده در بازار می باشد و والورده در تلاش است تا تیم خود را تقویت کند اما این تقویت نیازمند خروج چند بازیکنی خواهد بود که در برنامه والورده جایی ندارند.

 

بنابراین باشگاه بارسلونا اماده است تا به پیشنهادات برای 6 بازیکن خود به نام های الیکس ویدال، گومز، دنیس سوارز، دلوفئو، توران و آلکاسر گوش دهد درحالی که گومز و دلوفئو توسط والورده در نیم فصل نخست به تناوب استفاده شده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.