پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی مانع پیوستن نیمار به رئال مادرید !

کد خبر : 72833  |  زمان ارسال : شنبه 4 آذر 1396
شاید مسی تنها دلیل نیمار برای نرفتن به رئال مادرید باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - انتقال نیمار به رئال مادرید یکی از خبرهای داغ رسانه های جهان است . با این حال یک مانع بزرگ بر سر این حرکت وجود دارد .

 

رسانه ها در هفته های گذشته درباره آینده نیمار گمانه زنی های زیادی کردند . برای آنها تردیدی نیست که بازیکن برزیلی از پیوستن به پاری سن ژرمن پشیمان است .

 

در رسانه های اسپانیایی اینطور مطرح میشود که اگر نیمار به لالیگا بازگردد اینبار برای رئال مادرید بازی خواهد کرد . این مساله برای نیمار با توجه به سابقه بازی برای بارسلونا اتفاق خوبی نیست . برای پدر نیمار اما موفقیت پسرش هدف اصلی محسوب میشود .

 

با این حال یک مانع وجود دارد : لیونل مسی !

 

نیمار قصد ندارد در الکلاسیکو مقابل لیونل مسی به عنوان بهترین دوست خود قرار بگیرد . اگرچه او بارسلونا را برای خارج شدن از زیر سایه ستاره آرژانتینی ترک کرد اما او هرگز تحسین خود از مسی را پنهان نکرده است .

 

او میداند مسی چه کارهایی برایش انجام داده است مانند وقتی که پنالتی ها را به او میداد تا پس از چند هفته گلزنی کند . مسی به نیمار گفت که او وارثش خواهد بود .  بازیکن برزیلی میترسد با پوشیدن پیراهن رئال مادرید باعث ناامیدی مسی شود . اینطور پیداست که مسی و هم تیمی های سابق او مشکلی با ترک بارسلونا توسط او ندارد اما رفتن به رئال مادرید مساله دیگریست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.