پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماریو کمپس : مسی محافظ بارسلونا است !

کد خبر : 72835  |  زمان ارسال : شنبه 4 آذر 1396
بارسلونا جذابیت سال های گذشته را ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - کمپس در مورد دیدار والنسیا و بارسلونا صحبت کرد.

 

طبق گزاش موندو، ماریو کمپس اسطوره فوتبال آرژانتین که سابقه بازی در باشگاه والنسیا را دارد در مورد دیدار حساس فردا شب والنسیا و بارسلونا در ورزشگاه مستایا صحبت کرده است. در ادامه صحبت های ماریو کمپس را بررسی میکنیم.

 

دیدار والنسیا و بارسلونا :

این دیدار را تماشا خواهم کرد. بازی با والنسیا دشوار خواهد بود و احتمال رخ دادن هر گونه اتفاقی وجود دارد زیرا همیشه به این صورت بوده است.

 

بارسلونا را دنبال میکنید :

بارسلونا همانند گذشته رقابت میکند و پیروز میشود اگر چه کیفیت و جذابیت سال های گذشته را ندارد. آن ها تیمی هستند که همیشه در یک روند بالا به طرف جلو حرکت میکنند. درست اس ت که تیم نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشته اما هنوز مسی ، پیکه ، ماسکرانو ، اینیستا ، بوسکتس و ... حضور دارند. تراشتگن نیز سنگربان بزرگ و فوق العاده ای است اما خیلی توپ را بین پاهایش نگه میدارد. اومتیتی نیز خیلی خیلی قوی ، متمرکز و باهوش کار میکند.

 

مقایسه اومتیتی با پویول :

با احترام به کارلوس پویول اما به عقیده من اومتیتی همانند میگوئلی سخت و بی نظیر است.

 

مسی و بارسلونا :

مسئله بسیار خوب در مورد لئو مسی این است که او سال ها در بارسلونا حضور داشته است و در طول زمان به خوبی خود را سازگار کرده مسی محافظ بارسلونا است و چند سال طولانی است که وزنه بارسلونا را حمل میکند. در بارسا همه چیز از طریق مسی صورت میگیرد. در جام جهانی روسیه نیز تیم های چون آلمان ، اسپانیا ، فرانسه و برزیل از شانس های اصلی قهرمانی هستند ولی نباید مسی و آرژانتین را فراموش کرد. آن ها 1 سال زمان دارند تا پیشرفت بیشتری کنند.

 

رئال مادرید و اتلتیکو باید قهرمانی لالیگا را فراموش کنند :

در حال حاضر بارسلونا اختلاف 10 امتیازی با این دو تیم ایجاد کرده اما هنوز نمیشود گفت کار تمام شده زیرا هفته های زیادی باقی مانده است. در ژانویه رقابت اصلی شروع خواهد شد و تقویم بسیار فشرده میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.