پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مستایایی آرام تر در انتظار آلکاسر !

کد خبر : 72876  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 آذر 1396
جو یکسال قبل رخ نمی دهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پاکو آلکاسر می تواند اینبار مقابل تیم سابق خود در مستایا به میدان برود جایی که در فصل قبل تنها پس از یک ماه و نیم پس از پیوستن به بارسلونا به مستایا بازگشته بود انتقالی که خوشایند هواداران والنسیا نبود.

 

درحالی که اعضای هیات مدیره تلاش کردند تا این انتقال را برای پاکو اجباری جلوه دهند چون پیتر لیم از انتقال او برای والنسیا 30میلیون یورو درامد کسب کرده بود، اما پاکو علی رغم بازی نکردن بازهم در مستایا مورد حمله لفظی سکوها قرار گرفت و حتی یکی از هواداران از پشت نیمکت بارسلونا بسته ای را برای او به درون زمین پرتاب کرد.

 

تغییر جو

 

در والنسیا این روزها وضعیت تیم خوب است و درحال حاضر هواداران درخصوص تیم خود نگران نیستند و بازگشت آلکاسر در این زمان جلب توجه چندانی نخواهد کرد. از سوی دیگر آلکاسر نیز علی رغم این جو منفی هرگز احترام گذاشتن به والنسیا را ترک نکرد و حتی این هفته از مصاحبه اجتناب نمود.

 

اگرچه سوت ها برای آلکاسر هنوز هم اجتناب ناپذیر است اما پاکو آماده است تا با برخوردی حرفه ای به انجام وظیفه خود بپردازد. آلکاسر در نبود دمبله و مصدومیت روبرتو و گومز یکی از گزین های بازی برای بارسلونا در جناح راست است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.