پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منچستریونایتد برنده رقابت برای جذب اوزیل را میشناسد !

کد خبر : 72892  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 آذر 1396
منچستریونایتد نمیتواند با بارسلونا برای جذب اوزیل رقابت کند !

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس گزارش دیلی میرور , منچستریونایتد در تلاش است تا با شکست غول های کاتالان موفق به خرید مسعوت اوزیل شود .

 

قرارداد اوزیل در پایان فصل به اتمام میرسد و به نظر میرسد این هافبک آلمانی آماده میشود تا با بارسلونا وارد مذاکره شود ( منبع : سان ) .

 

گزارش شده است که علت عدم تمایل اوزیل به تمدید قرارداد با آرسنال , ناشی از قبول نکردن پیشنهاد دستمزد این بازیکن است . آرسنال نمیخواهد به اوزیل به صورت هفتگی 300 هزار پوند بپردازد  .

 

این مساله باعث شده است تا تعدادی از باشگاه های بزرگ در سراسر اروپا به دنبال این بازیکن با استعداد باشند و منچستریونایتد و بارسلونا از جمله آنها هستند .


با این حال انتظار میرود پیگیری انتقال اوزیل که در حال حاضر 154 هزار پوند در هفته دستمزد میگیرد قبل از شروع به پایان برسد زیرا طبق گزارش دیلی میرور بارسلونا آماده است یک قرارداد بزرگ ارائه دهد . دستمزد اوزیل در پیشنهاد بارسلونا 350 هزار پوند در هفته خواهد بود . پیشنهاد منچستریونایتد نیز تقریبا با دستمزد فعلی اوزیل تفاوت چندانی ندارد .

 

این پیشنهاد بارسلونا میتواند ضربه ای بزرگ به منچستریونایتد به عنوان یکی از علاقه مندان به اوزیل باشد . آنها تمایل داشتند دوباره پیوند بین مورینیو و اوزیل را برقرار کنند اما اکنون شیاطین سرخ باید نگاه خود را در جای دیگری متمرکز کنند .

 

مورینیو و مسعوت اوزیل

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.