پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه چیزی لیونل مسی را از سیاستمداران بزرگ جهان جذاب تر میکند ؟

کد خبر : 72927  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 آذر 1396
این دلایل شاید مسی را بزرگتر از بسیاری از سیاست مداران نشان دهند اما میتوانند دلیلی باشند بر اینکه او هیچ وقت نمیتواند یک سیاست مدار باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش بارسلونا لایو , اگرچه مسی به تازگی قرارداد جدید خود را با بارسلونا تا سال 2021 امضا کرد اما در نهایت این پادشاه فوتبال یک روز بازنشسته میشود و ممکن است مانند ژرژ وه‌آ , وارد دنیای حرفه ای سیاست شود .

 

چه چیزی لیونل مسی را از سیاستمداران بزرگ جهان جذاب تر میکند ؟

 

1 - وقتی به دنبال قدرت هستید , سیاست مداران سعی میکنند تا احساسات مختلفی را در افراد بیدار کنند و احساسات خودشان را کنترل کنند . در حال حاضر کار بسیار سختی است که نام یکی از سیاستمداران قدرتمند را بگوییم که اقدامات او باعث شده باشد در سراسر جهان احساسات مثبت برانگیخته شود کاری که مسی واقعا انجام میدهد .

 

برخلاف بسیاری از سیاست مداران لئو لذت را برای مردم به ارمغان می آورد و اینکار را از طریق دستکاری جزئیات به صورت سوال برانگیز ایجاد نمیکند بلکه آن را با مهارت های خارج_از _حد_منظومه_خورشیدی انجام میدهد .

 

2 - " من فکر میکنم رونالدو عالی است و در من حسادتی نسبت به او وجود ندارد . اگر او وجود نداشته باشد من تلاشی برای اینکه فراتر بروم نمیکنم بنابراین من پیشرفت نخواهم کرد " . لیونل مسی این صحبت ها را در مورد رونالدو بیان کرد و رقیب اصلی خود را مورد ستایش قرار داد . آیا تا به حال شنیده اید که هر کدام از سیاستمداران , امروز حتی در دوران انتخابات چیزی شبیه این در مورد رقبای خود بگویند ؟

 

3 - هیچ کدام از سیاستمداران حاکم بر جهان امروز چنین محبوبیتی که مسی در همه جای دنیا دارد را ندارند : آفریقا , اروپا , آسیا و آمریکا همه لیونل مسی را میشناسند و او یک محبوبیت جهانی دارد . در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخی از رای دهندگان حتی نام لیونل مسی را در برگه های رای خود نوشتند . ظاهرا معتقد بودند که لئو رئیس جمهوری بهتر از هیلاری کلینتون یا دونالد ترامپ خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.