پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خشم باورنکردنی والورده از جناح راست

کد خبر : 72939  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 آذر 1396
ارنستو والورده کل بازیکنان سمت راست را تغییر داد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , ارنستو والورده در برخی از لحظات نیمه دوم دیگر نمیتوانست خشم خودش را پنهان کند . والنسیا و بارسلونا شب گذشته در مستایا به مصاف هم رفتند .

 

بارسلونا در نیمه اول مسابقه یکی از بهترین نمایش های فصل خود را داشت اما ارنستو والورده در نیمه دوم شاهد مشکلات بود . اشتباه بازیکنان در جناح راست باعث شد تا رودریگو مورنو موفق به زدن گل والنسیا شود ( ویدیو گل در زیر )

 

 

تغییرات رادیکال

ارنستو والورده برای جلوگیری از اشتباهات بیشتر تصمیم گرفت تا کل سمت راست بارسلونا در مستایا را تغییر دهد . در عرض 10 دقیقه راکیتیچ تعویض شد و دلوفئو پا به میدان گذاشت . از سوی دیگر نلسون سمدو دقیقه 79 جای خود را به الیکس ویدال داد .

 

همچنین با آمدن دلوفئو به زمین , دنیس سوارز جایگزین اینیستا شد ( دقیقه 72 ) که این مساله فرصتی را فراهم کرد تا پائولینیو نیز به سمت راست منتقل شود .

 

سابقه قبلی

چنین وضعیت در برنامه بارسلونا جدید نیست . ارنستو والورده در بازی با لگانس نیز چنین اقداماتی انجام داد اگرچه  نتیجه ای که او در آن بازی گرفت مثبت تر بود . در ورزشگاه بوتارکه , بارسلونا بازی را با سمدو و آلکاسر در سمت راست آغاز کرد اما هر دوی این بازیکنان با دنیس و ویدال جایگزین شدند درحالی که پائولینیو جای اینیستا را گرفت . در این مسابقه بارسلونا به پیروزی رسید ( جزئیات این بازی را از اینجا ببینید )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.