پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پرونده ای که جلوی پیوستن نیمار به رئال مادرید را میگیرد !

کد خبر : 72983  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 آذر 1396
امکان بازگشت به فوتبال اسپانیا غیر ممکن است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پرونده انتقال نیمار به بارسلونا توسط ساندرو راسل همچنان باز است و احتمال حکم زندانی بیش از دو سال برای نیمار بابت پرونده شرکت برزیلی DIS می تواند امکان بازگشت نیمار به اسپانیا را برای همیشه غیر ممکن کند.

 

دومین شکایت شرکت برزیلی DIS که 40 درصد از حق و حقوق ورزشی نیمار را در زمان انتقال به بارسلونا دراختیار داشت ممکن است به اتفاقی غیر منتظره برای نیمار برای بازگشت به اسپانیا تبدیل شود چون طبق گزارش رادیو کادنا سر، پرونده شکایت این شرکت برزیلی اکنون در دادگاه ملی قرار دارد و قبل از جام جهانی 2018 رسیدگی خواهد شد.

 

در این صورت اگر نیمار با حکم بازداشت بیش از 2 سال مواجه گردد دیگر قادر به پرداخت جریمه نخواهد بود و در این صورت بازگشت او به کشور اسپانیا غیر ممکن خواهد شد و به این صورت هرگونه احتمال فرود در مادرید از بین خواهد رفت.

 

بدین ترتیب رویای بزرگ فلورنتینو پرز برای خرید نیمار از سال 2011، به دست قاضی پرونده یمار در صدور حکم خواهد بود که دادستانی اسپانیا خواستار دو سال زندانی برای نیمار و جریمه 10 میلیون یورویی در کنار 5 سال حکم زندانی برای ساندرو راسل است.

 

این درحالی است که شرکت DIS خواستار 5 سال حکم زندانی برای نیمار می باشد و این شرکت تا حدی به دنبال انتقام است که دریافت وجه نقد را به عنوان جریمه نمی پذیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.