پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس انریکه با 2 باشگاه مرتبط است ; لوچو به مربیگری بازمیگردد ؟

کد خبر : 73003  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 آذر 1396
لوئیس انریکه سرمربی سابق بارسلونا پس از 1 سال استراحت میتواند از سال آینده دوباره به کار خود بازگردد .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت , بورسیا دورتموند در 6 بازی اخیر خود 4 شکست و 2 تساوی را تجربه کرده است و این وضعیت آینده مربی دورتموند را در خطر قرار داده است . به همین دلیل امروز تودو مرکاتو مدعی شد باشگاه آلمانی به دنبال آوردن لوئیس انریکه به سیگنال ایدونا پارک است .

 

دورتموند در رده پنجم جدول قرار دارد که جایگاه بسیار بدی برای این تیم است زیرا آنها در سال های گذشته با بایرن مونیخ برای قهرمانی رقابت میکردند . آنها در لیگ قهرمانان گذشته هم خوب عمل کردند اما در این فصل آنها نمیتواند از مرحله گروهی صعود کنند . لوئیس انریکه تنها نامزد هدایت دورتموند نیست . سایر نام هایی که مطرح میشود عبارتند از : لوسین فاور ( سرمربی نیس ) و لوران بلان ( سرمربی سابق پاری سن ژرمن )

 

لوئیس انریکه همچنین این روزها به میلان نیز پیوند خورده است . کالچو مرکاتو میگوید سرمربی سابق بارسلونا ممکن است جایگزین مونتلا در نیمکت مربیگری این تیم شود . پروژه های میلان بلند پروازانه است و میتواند یک مقصد ایده آل برای لوچو باشد .

 

اگرچه هنوز چیزی نشان نمیدهد والورده بخواهد در همین امسال نظر خود را تغییر دهد و به استراحت پایان دهد اما شرایط ممکن است چنین کاری انجام دهد . اگر پروژه خوبی ذهن او را تحریک کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.