پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلسن: هدفم ماندن در بارسلونا است !

کد خبر : 73012  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 آذر 1396
تلاش برای رسیدن به موفقیت

اختصاصی بارسانیوز - یاسپر سیلسن دروازبان نیمکت نشین فصل جاری تیم ملی هلند باشگاه بارسلونا، علی رغم نداشتن فرصت بازی توسط والورده، همچنان به دنبال هدف بزرگ خود است.

 

سیلسن که امشب در بازی برگشت مقابل مورسیا دومین دیدار فصل خود را برای بارسلونا پس از بازی رفت مقابل این تیم انجام خواهد داد، همانطور که در زمان پیوستن به بارسلونا اعلام کرد که قصد دارد تا دروازبان نخست بارسلونا شود، یک بار دیگر این هدف خود را تکرار کرد.

 

یاسپر سیلسن در مصاحبه ای با تلگراف هلند گفت:

من در فکر ترک بارسلونا در ژانویه نیستم. روزنامه های ورزشی زیادی در اینجا وجود دارد که به فکر پر کردن صفحاتشان هستند. من از بودن در اینجا خوشحالم و باشگاه نیز این را می داند. باشگاه کیفیت من را می داند و می داند که من قصد ماندن دارم. اگر باشگاه قصد فروش من را داشته باشد می تواند این کار را انجام دهد. میل ماندن برای ماندن در بارسلونا است چون تا تابستان 2021 قرارداد دارم و هنوز می خواهم که به موفقیت برسم.

 

من قصد دارم تا کوپا دل ری را با پایانی خوش فتح کنم. در بازی رفت عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم که در بازی برگشت نیز بازی کنم.

 

گل مسی؟

من گل مسی را از روی نیمکت دیدم و ما متاسفانه دو امتیاز رااز دست دادیم و تعجب می کنم که چرا چنین لیگ بزرگی سیستم چشم پنهان ندارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.